|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

آیین تکریم و معارفه مدیران جدید شرکت آب منطقه ای تهران برگزار شد

با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران، آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل، مجری طرح ساختمان سد نمرود و همچنین رئیس گروه مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "محمدرضا بختیاری" در آیین تودیع و معارفه مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل، مجری طرح ساختمان سد نمرود و همچنین رئیس گروه مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE گفت: نقش دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل در چارت سازمانی جدید پررنگ شده و یکی از وظایف این دفتر ساماندهی  امور ارجاعی به شرکت است که با توجه به اهمیت و تخصصی بودن کار، حتما باید یک مدیر فنی و مهندس در این جایگاه قرار بگیرد.

وی افزود: خلیل اردشیر که پیش از این به عنوان مدیر دفتر  هیئت مدیره و مدیرعامل مشغول فعالیت بودند از این پس به عنوان نماینده مجری طرح ساختمان سد نمرود و همچنین نماینده مجری طرح پروژه انتقال اهالی باقی مانده روستای واریان فعالیت می کند که این دو پروژه برای شرکت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به انتصاب بهروز صفا به عنوان مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل اظهار داشت: مظلوم ترین افراد در این حوزه فعالیت می کنند که امیدواریم با مدیریت جدید، این بخش تقویت شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با تاکید بر اهمیت پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیرعامل موضوع مهمی است  که تا زمان به وجود آمدن چالش خودش را نشان نمی دهد بنابراین باید همواره به این موضوع توجه ویژه داشت که از این پس مسئولیت این بخش برعهده هژیر باقرنژاد است.

وی در پایان گفت: کمال الدین کاظمی به عنوان نماینده پیشین مجری طرح ساختمان سد نمرود تاکنون با روحیه جهادی و اجرای خود این طرح را پیشبرده اند که با توجه به تعدد پروژه های وی، تمرکز ایشان بر روی طرح های دیگر شرکت باشد.

خلیل اردشیر مجری طرح ساختمان سد نمرود نیز در ادامه این جلسه ضمن تشکر از کمال الدین کاظمی گفت: مهمترین مشکل این طرح نقدینگی و مشکلات استانی است که همکاری با مسئولان مربوطه و تامین اعتبار لازم در اولویت کاری این طرح مهم است تا طیق برنامه زمانبندی به اهداف مورد نظر برسیم.

وی با اشاره به برخی عملکردهای خود به عنوان مدیر پیشین دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل گفت: این دفتر سه گروه در زیرمجموعه خود دارد که هر یک از آنها ظرفیت ارتقا به یک دفتر مستقل را دارد.

وی تصریح کرد:  از زمان تشکیل این دفتر در مهر سال گذشته افزون بر 20 جلسه  هیئت مدیره و شورای مدیران با بیش از 70 مصوبه تشکیل شده است . همچنین طی این مدت نیز شیوه نامه مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی به روزرسانی شد.

کمال الدین کاظمی مجری پیشین طرح ساختمان سد نمرود نیز با اشاره به تاریخچه اجرای سد نمرود گفت:  این سد اهمیت بسیار زیادی برای کشور دارد که به منظور تسریع در اجرای این طرح در سال گذشته پیمانکار اجرایی از طریق مناقصه مشخص شده و با تمام توان در حال فعالیت است.

 

 

در ادامه بهروز صفا مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل گفت: تقویت این حوزه باید همواره مورد توجه قرار بگیرد چراکه این حوزه از نظر نیروی انسانی جزو مظلومترین بخش های شرکت است.

وی ضمن تبریک به هژیر باقرنژاد به عنوان رئیس جدید گروه  مدیریت بحران، پدافندغیرعامل و HSE گفت: مهمترین وظیفه شرکت آب منطقه ای تهران تامین آب پایدار و ایمن است که بدون در نظر گرفتن پدافند غیرعامل در اجرای طرح ها و همچنین بهره برداری از طرح ها این مهم محقق نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل شامل سه گروه تحقیقات، بازرسی و مدیریت عملکرد و همچنین مدیریت بحران، پدافندغیرعامل و HSE می شود که امیدواریم با تعامل سازنده با مدیرعامل و معاونت ها وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

هژیر باقر نژاد رئیس گروه مدیریت بحران، پدافندغیرعامل و HSE ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل گفت: امیدوارم اعتقاد به مبانی مدیریت بحران، پدافندغیرعامل و HSE به درجه ای برسد که پیاده سازی الزامات، دستورالعمل ها و نظامات این بخش به دغدغه اصلی تبدیل شود.

در پایان نیز مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران احکام انتصاب و لوح تقدیر را به مدیران جدید و پیشین اهدا کرد.

کد خبر: 2037
  تاریخ خبر : 9 آبان 1396
 الهامی منش
 3722
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 37
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 6,923
  • بازدید دیروز : 11,830
  • کل بازدید : 10,073,838
  • آخرین به روزرسانی : 17 اردیبهشت 1403 19:09:09
  • شناسه IP شما : 18.119.107.96

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751