|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی

 
 

                          معاون منابع انسانی ،مالی و پشتیبانی

نام

راما

نام خانوادگی

حبیبی

تلفن داخلی

2234-2235

تلفن مستقیم

88961062

فکس 88989668      

پست الکترونیک

habibi@thrw.ir

تحصیلات

دانشجوی دکترا

 

شرح وظایف معاون منابع انسانی ،مالی و پشتیبانی

 

  1. برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی فعالیت‌های مالی شرکت در کلیه زمینه‌های تنظیم اسناد، رسیدگی و تشخیص حساب، پرداخت هزینه‌های جاری و عمرانی، نگهداری حسابها، تهیه و تنظیم صورتها و گزارشات مالی در چارچوب قوانین و مقررات و اتخاذ تصمیم مناسب در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز
  2. نظارت بر اجرای طرحهای طبقه‌بندی مشاغل و انجام اصلاحات لازم و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع ذیصلاح جهت تأیید و تصویب
  3. وصول درآمدها و هزینه‌ها و اعمال تمهیدات لازم به منظور رفع مغایرتها و تهیه گزارشات مدیریتی در خصوص درآمدها و هزینه‌ها با هماهنگی معاونتهای مربوط
  4. برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی در تهیه و تنظیم دستورالعملهای لازم در زمینه‌های امور اداری و مالی و پیشنهاد آنها به شرکت مادر جهت اخذ تأییدیه و پیگیری تصویب و ابلاغ آن
  5. انجام کلیه عملیات کارگزینی شامل: امور انتصاب، ترفیع، انتقال، جابجائی، بازخرید سنوات خدمت،  استعفا، مأموریتها  و مرخصی‌ها، صدور احکام و ابلاغ‌های مربوطه و سایر امور مربوطه
  6. انجام هماهنگی‌ها و اقدامات لازم در اجرای برنامه‌ها و طرحهای حقوق و مزایا، بازنشستگی، رفاه و سایر مسایل مربوط به نگهداری نیروی انسانی از قبیل پوششهای بیمه‌ای، تسهیلات مالی و غیر مالی، امور درمان، خدمات عمومی، رفاهی و ایمنی پرسنل بر اساس قوانین و مقررات مورد عمل
  7. نظارت بر امور ورزش همکاران و انجام هماهنگی و تأمین امکانات اولیه بر اساس ضوابط و مقررات مربوط
  8. برنامه‌ریزی جهت انجام امور اداری و خدمات در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعملها
  9. برنامه ریزی و هماهنگی جهت استقرار سیستمهای مکانیزه اداری و به روز نگهداشتن آن
  10. نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات اداری و ثبت و صدور نامه‌ها و حفاظت از سیستم بایگانی اسناد و مدارک در پرونده‌های پرسنلی و اداری و سیستم مکانیزه و نظارت بر امحاء اسناد و مدارک منسوخ بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مورد عمل
  11. برنامه‌ریزی و نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمانها، دستگاهها، ماشین‌آلات، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز، نامه‌رسانی و سایر خدمات مورد نیاز شرکت
  12. برنامه‌ریزی و نظارت بر مبادله قراردادهای بازرگانی، عملیات تعمیر و نگهداری و امور خدماتی
  13. برنامه‌ریزی و نظارت بر مدیریت انبارها و اموال
  14.  برنامه‌ریزی و نظارت لازم در جهت تأمین نیازمندیهای شرکت به قطعات و ماشین‌آلات، دستگاهها و لوازم و تجهیزات اداری
  15. نظارت بر عملیات مناقصه و مزایده و استعلام مربوط به خرید و فروش اقلام و نیازهای تدارکاتی و سیستم انبارداری و نگهداری اموال
  16. برنامه‌ریزی و هماهنگی با واحدهای ذیربط در زمینه مسائل اداری و مالی شرکت و تهیه و تدوین گزارشات مالی و گزارشات تحلیلی از عملکرد حوزه ذیربط
  17. انجام هماهنگی با سایر حوزه‌‍‌های شرکت در زمینه بررسی اقتصادی و تحلیل هزینه و منفعت روشها و ارائه همکاریهای لازم از طریق واحدهای مربوطه برای تدوین روشهایی که منجر به سوددهی شرکت می‌شود
  18. انجام هماهنگی با سایر حوزه‌های شرکت در زمینه تدوین بودجه سالانه و همکاری برای تهیه موافقت‌نامه‌های شرکت با مجریان طرحها به منظور کنترل و هماهنگی مسائل اداری و مالی
  19. نظارت بر تهیه صورتحساب و بیلان کلی درآمد
  20. احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار بطور مستمر

 تاریخ ثبت : 11 آذر 1393
  آخرین به روزرسانی : 21 اردیبهشت 1400
 
 11063
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 272
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 14,704
  • بازدید دیروز : 27,249
  • کل بازدید : 16,036,243
  • آخرین به روزرسانی : 30 آبان 1403 15:59:10
  • شناسه IP شما : 3.16.82.208

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751