
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران ، "امیرعلی توکلی" با بیان این مطلب اظهار کرد: با تلاش واحد گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی، 2 دستگاه حفاری غیر مجاز در حین حفاری توقیف شد.
وی تصریح کرد: دستگاه حفاری جهت انجام مراحل قانونی به پارکینگ تحت نظارت این امور منتقل شد.
توکلی در پایان خاطر نشان کرد: هرگونه حفر و بهره برداری از چاه های غیرمجاز و برداشت آب از رودخانه ها بدون مجوز، جرم محسوب شده و امور منابع آب شهریار با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی برخورد قاطع خواهد نمود.