|  رنگ  | 
+ 0 -
 | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

توقیف 2 دستگاه حفاری غیر مجاز توسط امور منابع آب شهریار

سرپرست امور منابع آب شهریار، ملارد و شهر قدس از توقیف 2 دستگاه حفاری غیر مجاز در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران ، "امیرعلی توکلی" با بیان این مطلب اظهار کرد: با تلاش واحد گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی، 2 دستگاه حفاری غیر مجاز در حین حفاری توقیف شد.

وی تصریح کرد: دستگاه حفاری جهت انجام مراحل قانونی به پارکینگ تحت نظارت این امور منتقل شد.

توکلی در پایان خاطر نشان کرد: هرگونه حفر و بهره برداری از چاه های غیرمجاز و برداشت آب از رودخانه ها بدون مجوز، جرم محسوب شده و امور منابع آب شهریار با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی برخورد قاطع خواهد نمود.

کد خبر: 7806
  تاریخ خبر : 5 خرداد 1405
 10
  دیدگاه کاربران
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 13
  • بیشترین بازدید همزمان : 2159
  • بازدید امروز : 2,073
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 23,042,309
  • آخرین به روزرسانی : 7 تیر 1405 13:10:58
  • شناسه IP شما : 216.73.217.1

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751