|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

نشست شوراي مديران شركت برگزار شد

مديرعامل شركت گفت: از 15 آذرماه امسال بايد حداقل در ستاد شركت سيستم اتوماسيون اداري به صورت فعال راه اندازي شود.

به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي تهران، مهندس "خسرو ارتقايي"، در نشست شوراي مديران كه روز سه شنبه 30 آبان ماه در محل سالن كنفرانس برگزار شد، تاكيد كرد: شركت آب منطقه اي تهران يك مجموعه قديمي و متشكل از مديران و كارشناسان باتجربه و خبره است كه در كشور كمتر نظير آن وجود دارد.

ارتقايي با بيان اينكه سيستم اتوماسيون اداري و اجراي دولت الكترونيك در شركت يكي از نيازهاي اساسي است، گفت: گستردگي و انبوه كارهاي ستاد و صف شركت سبب شده تا فقط در معاونت حفاظت و بهره برداري و براي چاه هاي موجود بيش از 20 هزار پرونده فعال وجود داشته باشد كه اين آمار نشان مي دهد حجم و گردش كار در شركت بسيار بالا است.

وي با قدردانی از تلاش هاي معاونت برنامه ريزي و بهبود مدیریت و همچنين دفتر آمار و اطلاعات مديريت (انفورماتيك) در راه­اندازی سیستم اتوماسيون اداري، اظهار داشت: با توجه به ضرورت گردش کار و تخصصی شدن امور و نياز مبرم شركت در جهت آموزش و آگاهي بخشي، بايد هر هفته یک جلسه با حضور معاونین و مدير دفتر انفورماتيك، جهت پیاده­سازی اين سيستم برگزار گردد.

مديرعامل شركت تغيير وضعيت فعاليت ها از شكل فيزيكي به الكترونيكي را به ويژه در بخش مكاتبات، شامل يك دوره گذار برشمرد و افزود: در دوره تغيير و اصلاح امور كه آنرا به عنوان دوره گذار مي توان تلقي كرد، به طور قطع کارها دو برابر شده و این از ویژگی­های این دوره است، لذا بايد تمامي مديران و كاركنان با صبر و بردباري اين دوره را مديريت كنند.

وي همچنين با تاكيد بر فعال شدن تعاونی مسکن، اظهار داشت: در اين زمينه مديرعامل تعاوني و مجموعه مديران ذيربط بايد پیگیری­های لازم را انجام دهند تا هرچه سريعتر برنامه هاي مورد نظر براي تمامي كارمندان عضو اين تعاوني اجرايي شده و به ثمر بنشيند.

در ادامه اين نشست مهندس "يوسف رضاپور" معاون برنامه ريزي و بهبود مديريت نيز در سخنانی، اظهار داشت: سیستم جدید اتوماسيون تحت وب اجرا مي شود و سازگار با سيستم اتوماسيون اداري در ستاد وزارت نيرو و شركت هاي مادر تخصصي مديريت منابع آب ايران و مهندسي آب و فاضلاب كشور نيز مي باشد.

به گفته رضاپور از طريق اين سيستم مي توان مكاتبات اداري را به طور مستقيم با وزارت نيرو و شركت هاي مادرتخصصي و امورات و سدهاي زير پوشش شركت انجام داد.

وي با اشاره به مزایای مختلف سيستم اتوماسیون گفت: با استفاده از این سيستم در هزينه هاي جاري شركت جهت ارسال مكاتبات درون سازماني و برون سازماني و همچنين وقت پرسنل صرفه جويي خواهد شد، اما آنچه اهميت دارد حمایت مديران و كاركنان شركت از اين سيستم است.

رضاپور افزود: با توجه به اينكه بيشتر کارشناسان دوره هاي مربوط به ICDL را گذرانده­اند هر کارشناس می­تواند کارها و مكاتبات اداري خود را از طريق اين سيستم به راحتي انجام داده و پیگیری نماید.

وي با بيان اينكه سيستم اتوماسيون حتي اگر بهترين فناوري را نيز داشته باشد بدون حمايت و توجه معاونين و مديران عملياتي نخواهد شد، تاكيد كرد: سيستم اتوماسيون اداري از 15 آذرماه امسال در سطح ستاد شركت به صورت آزمايشي اجرا و در نواحي تابعه نيز با فراهم نمودن بسترهاي لازم عملياتي خواهد شد.

رضاپور همچنين ابراز اميدواري كرد:‌ تا پايان سال جاري سيستم اتوماسيون اداري در سطح ستاد شركت، سدها و امورات زيرپوشش به طور كامل عملياتي شده و به سيستم اتوماسيون وزارت نيرو و شركت هاي مادر تخصصي متصل گردد.

معاون برنامه ريزي و بهبود مديريت شركت در بخش ديگري از سخنان خود به پاره اي از فعاليت هاي انجام شده در خصوص ارتقاي امنيت اطلاعات در فضاي سايبري و راه اندازي وب سايت جديد شركت اشاره كرد و گفت: وب سايت جديد شركت با طراحي جديد و به همت دفتر آمار و اطلاعات مديريت و همكاري مناسب بخش هاي مختلف از جمله دفتر روابط عمومي در مرحله تكميل بارگذاري اطلاعات در حوزه فعاليت ها و برنامه هاي معاونت ها و امورات و سدهاي زير پوشش مي باشد. لذا ضروري است كه هر يك از واحدهاي تابعه در اين زمينه همكاري و تلاش موثر خود را به كار گيرند تا با اطلاع رساني مناسب از طريق اين وب سايت بتوان بخشي از اهداف دولت الكترونيك را محقق كرد.

کد خبر: 52
  تاریخ خبر : 11 آذر 1391
  آخرین به‌روزرسانی : 11 آذر 1391
 پرسنل شرکت
 1439
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 73
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 19,848
  • بازدید دیروز : 24,410
  • کل بازدید : 9,925,724
  • آخرین به روزرسانی : 12 اردیبهشت 1403 12:03:57
  • شناسه IP شما : 3.15.197.123

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751