رییس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت عنوان کرد؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" در هشتمین جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: میز خدمت به صورت رسمی یکی از دغدغه های اصلی دولت می باشد که به شکل یک دستور العمل به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.
سنجری نیا با بیان اینکه تحقق اهداف میز خدمت علاوه بر اینکه همواره از منظر وظیفه اخلاقی توام با ارائه و خدمات شرکت بوده اینک نیز در قالب دستور العمل اداری به تمامی دستگاه های اجرایی به شرکت آب منطقه ای تهران تکلیف شده است، تصریح کرد: بر این اساس باید خدمات خود را به بهترین وجه ممکن به ارباب رجوع ارائه دهیم.
وی ادامه داد: ریاست محترم جمهوری به عنوان رییس شورای عالی اداری پیگیر این موضوع می باشد و تمامی استانداران مامور پیگیری این موضوع در دستگاه های اجرایی شده اند.
مشاور مدیر عامل و رییس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در خصوص تکریم ارباب رجوع در حال انجام است، یادآور شد: یکی از مصادیق این موضوع در شرکت، تجهیز ساختمان مرکزی به آسانسور می باشد.
وی ادامه داد: تامین امکانات و منابع انسانی مورد نیاز جهت تجهیز و راه اندازی میز خدمت بررسی کارشناسی شده و به عنوان مصوبات صورت جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم جهت اجرا به واحدهای ذی ریط ابلاغ می شود.
سنجری نیا همچنین با اشاره به اینکه شرکت آب منطقه ای تهران با توجه به امکانات موجود بایستی در میان سایر دستگاه های اجرایی بدرخشد، عنوان کرد: تصمیم شرکت در خصوص تحقق میز خدمت جدی است و امیدواریم با بازدید هایی که از امورات آب تابعه داریم به زودی شاهد تحقق استقرار میز خدمت باشیم.
سنجری نیا در پایان خاطر نشان کرد: ارتقاء سلامت نظام اداری، صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری، افزایش اثر بخشی نظام رسیدگی به تخلفات اداری، استقرار میز خدمت در دستگاه ها از جمله شاخص های ارزیابی عملکرد سال 96 دستگاه های اجرایی می باشد.