|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

در راستای توسعه دولت الکترونیک صورت گرفت؛

آموزش کاربران دفاتر پیشخوان ورامین و پاکدشت برای استفاده از سامانه ساماب

مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران گفت: کاربران دفاتر پیشخوان شهرستان های ورامین ، قرچک و پاکدشت برای استفاده از سامانه ساماب مورد آموزش قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "راما حبیبی" با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به ضرورت راه اندازی کامل سامانه آب زیرزمینی ساماب در حوزه شرکت آب منطقه ای تهران، دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب در ماه اخیر تمرکز ویژه ای در خصوص راه اندازی و استفاده کاربران دفاتر پیشخوان از این سامانه داشته است که در همین راستا اولین کارگروه مشترک دفتر حفاظت منابع آب با دفاتر پیشخوان دولت  در شهرستان های دماوند و فیروزکوه برگزار شد.

وی افزود: به دنبال آن نیز در روز سه شنبه (28/09/1396) دومین کارگروه مشترک برای کاربران دفاتر پیشخوان دولت با عنوان ارائه آموزش کار با سامانه ساماب از سوی دفتر حفاظت منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران در شهرستان های ورامین، قرچک و پاکدشت با حضور کاربران دفاتر پیشخوان دولت و دفتر انفورماتیک شرکت آب منطقه ای تهران برگزار شد.

وی با تاکید بر بحرانی بودن دشت ورامین اظهار داشت: در این کارگروه پاورپوینت آموزشی  توسط رئیس گروه آب های زیرزمینی ارائه و در ادامه سرفصل های حقوقی از سوی کارشناس منتخب دفتر حقوقی ارائه شد. همچنین در این کارگروه نیز نحوه استفاده از سامانه ساماب از سوی کاربر ارشد ستاد برای دفاتر پیشخوان دولت آموزش داده شد.

حبیبی از ارتباط  سامانه ساماب در امور تابعه با دفاتر پیشخوان سراسر استان تهران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت راه اندازی این پروژه مهم و کاربردی، دفتر حفاظت و بهره برداری  در نظر دارد با سرعت بیشتر نسبت به راه اندازی کامل این سامانه در کلیه شهرهای استان تهران اقدام نماید.

وی تصریح کرد: این اقدام جهت نیل به اهداف توسعه دولت الکترونیک و اهداف اسناد بالادستی و عمچنین ارتقا رضایت ارباب رجوع صورت می گیرد.

مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران یادآور شد: با راه اندازی سامانه ساماب کل فرآیند صدور مجوز از ارائه درخواست تا امضای مجوز در یک بستر انفورماتیکی انجام می شود و سطح نیاز به پیگیری حضوری پرونده را کاهش خواهد داد.

وی در پایان با اشاره به اینکه با هماهنگی دفاتر پیشخوان دولت ارباب رجوع می تواند با مراجعه به این دفاتر درخواست خود را ارائه و  ارسال کنند، گفت: این درخواست ها به صورت الکترونیکی به واحدهای سازمانی اداره شامل کارشناسی و کمیسیون های ویژه ارجاع داده می شود و پس از طی مراحل مربوطه مجوز به صورت الکترونیکی صادر می گردد.

 

کد خبر: 2136
  تاریخ خبر : 2 دی 1396
 الهامی منش
 790
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 55
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 3,825
  • بازدید دیروز : 29,752
  • کل بازدید : 9,885,291
  • آخرین به روزرسانی : 12 اردیبهشت 1403 12:03:57
  • شناسه IP شما : 18.188.241.82

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751