طی ماه جاری رقم خورد؛

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، " حسن زحمتکش" با اعلام این مطلب اظهار کرد: با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی، طی ماه جاری از ادامه عملیات حفاری 7 حلقه چاه غیر مجاز جلوگیری به عمل آمد.
وی افزود: کلیه ادوات و تجهیزات حفاری مربوط به چاههای غیرمجاز توقیف و جهت انجام مراحل قانونی در حضور نیروی انتظامی به انبار تحت نظارت این امور منتقل شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امور منابع آب شهرستان دماوند با توجه به وظیفه ذاتی خود بر اساس قانون، با هرگونه تخلف در زمینه برداشت غیرمجاز آب از منابع سطحی و زیرزمینی برخورد قانونی و قاطع خواهد نمود.