
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، این کارگروه به منظور اجرایی نمودن سیاست ها و برنامه های بلندمدت کشور و تکالیف وزارت نیرو در زمینه مدیریت کیفیت منابع آب و با توجه به پیاده سازی ساختار جدید بخش آب و ایجاد حوضه های آبریز با هدف ساماندهی و نظام مند نمودن مدیریت کیفیت منابع آب در صنعت آب و آبفا، ابلاغ و بصورت دوره ای برگزار می گردد. از اهم موارد مطروحه در چهارمین جلسه کارگروه می توان به ارائه گزارش عملکرد کارگروه در سال گذشته و تدوین برنامه عملیاتی کارگروه اجرایی مدیریت کیفیت منابع آب در سال 1405 اشاره نمود.