
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "وحید مرادینسب" با بیان این مطلب اظهار کرد: این بازدید در راستای بند ۱۲ مصوبات جلسه مورخ 1402.10.02 با موضوع هماندیشی میان شهرداری تهران و وزارت نیرو پیرامون مسائل مشترک آب و فاضلاب شهر تهران و بررسی تفاهمنامههای منعقده میان دو نهاد انجام شد.
وی افزود: این اقدام همچنین پیرو مصوبات جلسه سهجانبه مورخ 1402.08.09در محل شرکت تأمین و تصفیه آب و فاضلاب تهران و در چارچوب مصوبات دومین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه استان تهران صورت گرفت.
گفتنی است، هدف از این بازدید، تعیین تکلیف موضوع برداشت آب از رودخانه کن و نیز بررسی وضعیت قرارداد فروش آب به دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) عنوان شده است.