
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران ، در این نشست که به ریاست "راما حبیبی" سرپرست معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی و جانشین رئیس ستاد برگزار گردید، بر اهمیت بهروزرسانی تمهیدات حفاظتی و استفاده از تجربیات ارزشمند دوران جنگ تحمیلی صهیونیستی-آمریکایی جهت جلوگیری از هرگونه اختلال در تأمین پایدار آب تأکید شد.
وی تأکید کرد که باید از تجارب حاصلشده در ایام جنگ تحمیلی مذکور، برای بهبود عملکرد و ارتقای سطح خدمات در شرایط پیش رو استفاده کرد.
گفتنی است، در ادامه این نشست، با تأکید بر ضرورت برگزاری این جلسات جهت مرور اقدامات و فعالیتها، حبیبی از تمامی واحدها و بخشهای بهرهبرداری و نگهداری از سدها درخواست کرد تا در اسرع وقت نسبت به بررسی، احصاء و بروزرسانی نیازها و تمهیدات مربوطه اقدام کنند و این فرآیند باید بهصورت مستمر و در دستور کار عاجل قرار گیرد تا از هرگونه اختلال در خدمات مورد انتظار جلوگیری شود.
شایان ذکر است در پایان جلسه، جانشین رئیس ستاد شرایط اضطرار ضمن تشکر و قدردانی مجدد از تمامی همکاران و مدیران امور بهرهبرداری و نگهداری از سدها بهدلیل استمرار خدمات بدون وقفه، خواستار تداوم این فعالیتها در ایام پیش رو گردید. در بخش پایانی نیز اعضای ستاد با ارائه نظرات خود در راستای تکالیف و مصوبات جلسه، شرحی از اقدامات انجامشده و میزان آمادگی حوزه مسئولیت خود را ارائه نمودند.