|  رنگ  | 
+ 0 -
 | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزاری جلسه انسجام‌بخشی و ساماندهی بهره‌برداری از رودخانه کن در بخش آفتاب و کهریزک

مسوول استقرار مشارکتی منابع آب استان از برگزاری جلسه انسجام‌بخشی و ایجاد نظم در بهره‌برداری از رودخانه کن در محدوده بخش آفتاب و بخش بزرگ کهریزک، در راستای اجرای بند «ت» ماده ۴۰ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، با حضور بخشدار آفتاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "مرتضی عابدی" با بیان این مطلب اظهار کرد: این نشست با حضور بخشدار آفتاب، مدیر امور منابع آب شهرستان‌های تهران و پردیس، نمایندگان جهاد کشاورزی تهران و ری، اداره تعاون روستایی، تعاونی آب‌بران کهریزک و بهره‌برداران رودخانه کن در محدوده بخش آفتاب و بخش کهریزک تشکیل شد.
وی با تأکید بر ضرورت ساماندهی بهره‌برداران رودخانه کن در پایین‌دست بند انحرافی جعفرآباد تصریح کرد: لازم است بهره‌برداران این محدوده در قالب یک تعاونی یا حداکثر دو تعاونی آب‌بر منسجم شوند و اقدامات مربوط به بهره‌برداری و حفاظت از منابع آب رودخانه را تحت نظارت امور منابع آب انجام دهند تا توزیع عادلانه آب به‌صورت مطلوب محقق شود.

 

کد خبر: 7828
  تاریخ خبر : 17 خرداد 1405
 12
  دیدگاه کاربران
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 2
  • بیشترین بازدید همزمان : 2159
  • بازدید امروز : 1,052
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 23,041,288
  • آخرین به روزرسانی : 2 تیر 1405 11:40:50
  • شناسه IP شما : 45.89.239.37

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751