
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ، "مرتضی عابدی" با بیان این مطلب اظهار کرد: ظرفیت و پتانسیل بسیاری بالایی در راستای توزیع عادلانه آب در قانون نهفته است که تاکنون مغفول بوده و حقوق افراد ذینفع وحقابه بر را مشخص می کند . این ظرفیت ،مسیر قانونی برای احراز حقابه بری وتعیین میزان حقابه برمبنای مصرف بهینه می باشد.
وی خاطر نشان کرد: جلسات سه عضو (نماینده وزارت نیرو، نماینده جهاد کشاورزی ویک نفر نماینده حقابه بران) داشته و با استمرار برگزاری جلسات وحضور موثر اعضاء، تصمیمات خوبی اتخاذ می گردد.