|  رنگ  | 
+ 0 -
 | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزاری اولین جلسه هییت ماده 19 و 20 قانون توزیع عادلانه آب شهرستان ورامین

رییس گروه حفاظت و بهره برداری از منابع آبهای سطحی شرکت آب منطقه ای تهران از برگزاری اولین جلسه هییت ماده 19 و 20 قانون توزیع عادلانه آب شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ، "مرتضی عابدی" با بیان این مطلب اظهار کرد: ظرفیت و پتانسیل بسیاری بالایی در راستای توزیع عادلانه آب در قانون نهفته است که تاکنون مغفول بوده و حقوق افراد ذینفع  وحقابه بر را مشخص می کند . این ظرفیت ،مسیر قانونی برای احراز حقابه بری وتعیین میزان حقابه برمبنای مصرف بهینه می باشد.
وی خاطر نشان کرد: جلسات سه عضو (نماینده وزارت نیرو، نماینده جهاد کشاورزی ویک نفر نماینده حقابه بران) داشته و با استمرار برگزاری جلسات وحضور موثر اعضاء، تصمیمات خوبی اتخاذ می گردد. 

 

کد خبر: 7825
  تاریخ خبر : 17 خرداد 1405
 11
  دیدگاه کاربران
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 14
  • بیشترین بازدید همزمان : 2159
  • بازدید امروز : 2,076
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 23,042,312
  • آخرین به روزرسانی : 7 تیر 1405 13:10:58
  • شناسه IP شما : 216.73.217.1

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751