
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ا ی تهران، "قاسم خانلری" به همراه "حسین باقرنژاد شایان " سرپرست امور بهره برداری و نگهداری از سد و نیروگاه امیرکبیر با حضور در منزل خانواده معظم و معزز شهید والامقام محمد مهدی کریمی رزکانی با ایشان دیدار کردند.
گفتنی است در این دیدار صمیمانه که با هدف تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا و پاسداشت یاد و خاطره ایثارگران صورت گرفت ضمن گرامیداشت مقام شهدا از صبر، استقامت و پایداری خانواده های محترم ایشان تقدیر به عمل آمد.