طی یک روز کاری توسط امور منابع آب رباط کریم صورت گرفت؛

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "پیام کلانتری" با اعلام این مطلب اظهار کرد: با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی در حضور نیروی انتظامی، نسبت به جمع آوری و توقیف 17 دستگاه پمپ دیزل واقع در رودخانه شاهچای اقدام به عمل آمد.
وی گفت: طی این اقدام از برداشت غیرمجاز هزار و 850 هزار مترمکعب آب سالانه از منابع آب های سطحی این امور جلوگیری به عمل آمد.
کلانتری در پایان خاطر نشان کرد: امور منابع آب رباط کریم براساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.