
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای تهران، در راستای بزرگداشت روز روابط عمومی، نشست برخط مدیران روابط عمومی صنعت آب کشور برگزار شد. در این نشست که با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران و آقای عیسی بزرگزاده، سخنگوی صنعت آب صورت گرفت، مدیر و همکاران دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقهای تهران نیز با به اشتراک گذاشتن تجربههای عملیاتی خود در حوزه اطلاعرسانی در بخش تبادل نظر و ارائه راهکارهای تقویت ارتباطات اجتماعی در صنعت آب، نقش مؤثری ایفا نمودند.
گفتنی است، این نشست در پایان با تبادل نظر میان مدیران عامل و مدیران روابط عمومی شرکتهای آب منطقهای درباره راهکارهای تقویت ارتباطات اجتماعی در صنعت آب و ارتقای نقش روابط عمومیها در مدیریت چالشهای پیشروی منابع آبی کشور به کار خود پایان داد.