
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "وحید مرادی نسب" با اعلام این مطلب اظهار کرد: با تلاش واحد گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی، یک دستگاه حفاری ضربه ای غیر مجاز شناسایی و از ادامه حفاری آن جلوگیری به عمل آمد.
مرادی نسب در پایان، خاطر نشان کرد: هرگونه حفر و بهره برداری از چاه های غیرمجاز و برداشت آب از رودخانه ها بدون مجوز، جرم محسوب شده و امور منابع آب تهران و پردیس با هرگونه تخلف در زمینه آب های زیر زمینی برخورد قاطع خواهد نمود.