طی یک روز کاری صورت گرفت؛

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "پیام کلانتری" با اعلام این مطلب اظهار داشت: با تلاش واحد گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی یک حلقه چاه غیرمجاز به عمق 80 متر و دبی 15 لیتر بر ثانیه مسدود و از ادامه بهره برداری آن جهت آبفروشی جلوگیری به عمل آمد.
وی با بیان اینکه این اقدام در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیر زمینی و جلوگیری از آبفروشی انجام شده گفت: با انجام این عملیات از برداشت 297 هزار متر مکعب آب در سال از منابع آب زیر زمینی جلوگیری خواهد شد.
کلانتری در پایاین خاطر نشان کرد: امور منابع آب رباط کریم بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.