با حضور معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای تهران؛

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، در این مراسم که با حضور "راما حبیبی" معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت برگزار شد، "یوسف عزیزی" به عنوان سرپرست گروه درآمد و مشترکین معرفی و از عملکرد " انسیه ابوالقاسم خان" در دوران تصدی تقدیر به عمل آمد.