به میزبانی شرکت آب منطقه ای تهران،

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی استان تهران به ریاست" سید کمال الدین میر جعفریان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران، معاونین و مدیران و اعضای شورای مذکور از جمله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و همچنین مدیر کل دفتر فنی استانداری به میزبانی شرکت آب منطقه ای تهران برگزار گردید.
دراین جلسه ضمن بررسی و تبادل نظر در جهت اجرای سیاست های مرتبط با بازنگری در طرح سازگاری با کم آبی استان و همچنین پیش بینی تمهیدات لازم و انجام هماهنگی های ضروری بین دستگاهی در اجرا و تحقق اهداف و برنامه های پیش بینی شده در طرح ذکر شده و همچنین مرور تمهیدات و برنامه های آتی و انجام هماهنگی های لازم در جهت تامین پایدار آب شرب تهران با مشارکت و همراهی همه دستگاه های اجرایی ذیربط و آبفای استان مورد تاکید قرار گرفت.
در ادامه جلسه فوق میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بر ضرورت اتخاذ تصمیمات لازم و ارائه خدمات مطلوب در چارچوب ضوابط و مقررات موجود تاکید نموده و از همه دستگاه های اجرایی ذیربط خواست که با تمام ظرفیت و توان خود به منظور تامین پایدار آب شرب استان کما فی السابق اهتمام ویژه در دستور کار خود قراردهند.
همچنین " بهزاد پارسا" مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران در این جلسه ضمن ارائه گزارش جامعی از منابع و مصارف آب استان و نیز ارائه آخرین وضعیت بارشها و احجام منابع آبی مخازن سدهای تامین کننده آب شرب استان ، بر اجرای سیاست ها و برنامه های حفاظت و بهره برداری از منابع آب سطحی و زیرزمینی علی الخصوص تامین پایدار آب شرب شهروندان تهران با مشارکت و همراهی همه دستگاه های ذیربط تاکید نموده و اشاره کرد که این شرکت با تلاش های شبانه روزی و جهادی مجموعه همکاران خود که نمونه بارز آن را در سال گذشته علیرغم بروز خشکسالی های مکرر و کاهش شدید نزولات جوی چند سال اخیر شاهد بودیم ، بصورت جدی در برنامه ها و در سرلوحه کار خود قرارداده و از تمام ظرفیت و توان خود در جهت تامین پایدار آب شرب استان استفاده خواهد کرد.
گفتنی است، در ادامه جلسه اعضای حاضر به ارائه گزارشات و نقطه نظرات خود در راستای دستور کار و همچنین موارد مطروحه در جلسه فوق اقدام نموده وابراز امیدواری کردند که سیاست ها و برنامه های تکلیف شده در شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم ابی استان را به عنوان اولویت کاری برنامه های سال پیش رو منظور خواهند داشت.