طی سال گذشته رقم خورد؛

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "پیام کلانتری" با اعلام این خبر تصریح کرد: با تلاش و همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی تعداد 316 حلقه چاه غیرمجاز در مجموع به عمق 9 هزار و 273 متر و دبی 340 لیتر بر ثانیه پر و مسدود شد.
وی با تاکید بر اینکه این چاه ها در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی و حفاظت از منابع آب های زیرزمینی مسدود شد، افزود: با انسداد این چاه ها از تخلیه سالانه 6 هزار و 650 متر مکعب آب از سفره های زیر زمینی این امور جلوگیری خواهد شد.
کلانتری در پایان خاطر نشان کرد: این امور بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.