در راستای حفظ و حراست و جلوگیری از دست اندازی افراد سود جو صورت گرفت؛

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "محمدرضا گیتی پژوه" با اعلام این مطلب اظهار کرد: با تلاش گروه گشت و بازرسی آب های سطحی و اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی، بند خاکی واقع برروی رودخانه جاجرود تخریب و از ادامه بهره برداری غیرمجاز افراد سودجو از منابع آبی جلوگیری به عمل آمد.
گیتی پژوه در پایان خاطر نشان کرد: این امور بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.