|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

کسب رتبه نخست شرکت آب منطقه ای تهران در اجرای تکالیف نظام پیشنهادهای صنعت آب کشور در سال ۱۴۰۲

مدیر دفتر تحول اداری، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی شرکت آب منطقه ای تهران از کسب رتبه نخست شرکت آب منطقه ای تهران در اجرای سامانه نظام پیشنهادهای صنعت آب کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" با بیان این مطلب عنوان کرد: با توجه به اهمیت و نقش نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها به عنوان یکی از نظام های بهبود مدیریتی، شرکت آب منطقه ای تهران در راستای استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها و در ارزیابی سال ۱۴۰۲ در شاخص میزان مشارکت کارکنان در بحث ارائه پیشنهادات عملکرد بی سابقه در میان سایر شرکت های آب منطقه ای داشته و این شرکت توانست رتبه نخست را از لحاظ ارائه پیشنهادات و تمامی شاخص های مرتبط به دست آورد که این رتبه نشان از احساس مسوولیت همکاران دارد و مایه افتخار شرکت است.

وی ادامه داد: شرکت در سال گذشته با دریافت ۱۲۵۰ پیشنهاد از همکاران موفق به دستیابی به سرانه 58.3 گردید که سرانه ای بی سابقه در صنعت آب کشور به شمار می رود.

سنجری نیا همچنین گفت: کسب این موفقیت چشمگیر به سبب بستر سازی مناسب در امر پیشنهاد گیری، ایجاد زمینه های مناسب برای تعمق در امور جاری و به بار نشستن نتایج پیشنهادهای ارسال شده است.

وی افزود: در یک سال گذشته با تلاش برای فرهنگ سازی مشارکت و شفاف سازی روند بررسی پیشنهادات، به تدریج اعتماد پرسنل این شرکت به نظام پیشنهادها جلب شد زیرا نظام مشارکت می توانند در رفع مشکلات کارمندان موثر باشد.

مدیر دفتر تحول اداری، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی شرکت حضور فعال و پویای مدیران و کارکنان شرکت را در این امر مهم به عنوان تحلق بخشی از فرآیند مدیریت مشارکتی در کسب این موفقیت ها مهم داشت و افزود: بی شک با توجه به نظرها و پیشنهادهای همکاران و ذینفعان می توانیم خدمت بهتری به مردم عزیز ارائه نمائیم.

  وی با اشاره به مهمترین دلایل کسب این موفقیت افزود: اعتقاد کامل و واقعی مدیر عامل شرکت به امر نظام پیشنهادها، سعی در اجرای واقعی سیستم و پرهیز از تبلیغات غیر واقعی ایجاد حس اعتماد در پرسنل در مورد نحوه بررسی پیشنهادها در کارگروه ها و پرهیز از سلیقه گرانی و جهت گیری عملکرد مشتاقانه و صادقانه دبیرخانه نظام پیشنهادها، گزارش دهی منظم و پذیرش نقاط ضعف و قابل بهبود موجود، رفع ابهام و پاسخ به سئوالات موجود از طریق مراجعه حضوری دبیران کار گروه ها به افراد، بررسی دقیق پیشنهادها و برگزاری جلسات منظم کار گروه ها از مهم ترین دلایل این موفقیت می باشد.

مدیر دفتر تحول اداری، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی شرکت آب منطقه ای تهران اضافه کرد: با توجه به تاکید مدیر عامل شرکت مبنی بر ارتقای حضور کارکنان به عنوان یکی از مهم ترین ذی نفعان بهبود فعالیت های شرکت و در راستای تحقق اهداف مورد نظر در ماده ۲۰ قانون خدمات کشوری مشارکت فعال اکثریت کارکنان و اهتمام این دفتر به عنوان متولی استقرار نظام پیشنهادها در نیل به تعالی شرکت در مباحث نظام های توسعه مدیریت مشارکتی منجر به رشد چشمگیر و بی سابقه شرکت و سرآمدی در این امر مهم شد.

سنجری نیا با بیان اینکه نظام پیشنهادها یکی از سیستم های مدیریتی است که می کوشد از طریق ایجاد همفکری مشارکت و ارج نهادن به کارهای گروهی فعالیت ها به بهترین شکل ممکن انجام شود، تصریح کرد: از میان پیشنهادهای دریافت شده ۱۸۱ پیشنهاد مصوب و 58 پیشنهاد نیز اجرا شد.

وی همچنین تاکید کرد: چندین شاخص اصلی برای ارزیابی نظام پیشنهادهای شرکت های آب منطقه ای در نظر گرفته می شود که شامل تعداد پیشنهادهای ارائه شده، تعداد بررسی شده ها، تعداد مصوب ها، تعداد اجرا شده، سرانه ارایه، نرخ اجرا، نرخ مصوب، نوع بررسی و نوع مشارکت می شود که شرکت آب منطقه ای تهران در مجموع این شاخص ما رتبه نخست را به دست آورده است.

سنجری نیا، اجرایی کردن پیشنهادهای بزرگ را لازمه ی داشتن بستری مناسب و همچنین تامین منابع مالی دانست و گفت: در گام اول هدف شرکت اجرای پیشنهادهای ساده با هزینه های اندک است.

وی همچنین یادآور شد: پیشنهادهایی که مورد پذیرش قرار گرفته است باید به طرق مختلف از جمله از طریق سامانه اتوماسیون شرکت در معرض دید همکاران قرار گرفته تا سایرین نیز با این ایده ها آشنا شده و نسبت به ارزش و اهمیت آن ها آگاه شوند.

سنجری نیا گفت: آن چه حایز اهمیت می باشد، استمرار این حرکت توسط همکاران فعال شرکت است و همکاران باید علاقه مندی خود را مانند گذشته به نظام پیشنهادها نشان داده و با پیشنهادهای کمی و کیفی خود بتوانند به غنای این موضوع کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه نظام پیشنهادات بهترین راهکار برای توسعه نوآوری و خلاقیت در شرکت است، بیان کرد: ارج نهادن به توانمندی های همکاران موجب ایجاد انگیزه حس مسئولیت کاهش هزینه ها و همچنین، بهبود فرایند کار می شود.

 سنجری نیا در پایان در خصوص نتایج حاصل از مشارکت فعال اکثریت کارکنان در نیل به تعالی شرکت که منجر به رشد چشمگیر و بی سابقه شرکت گردید توضیح داد: "بهزاد پارسا "مدیر عامل شرکت، "راما حبیبی" معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، "داود خطیب" معاون برنامه ریزی، "حسن زحمتکش " مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب، "محمد حسن حیدریان" کارشناس حفاظت و بهره برداری از آبهای زیرزمینی، "مرتضی محمد علی نژاد گیل" رئیس اداره حسابداری جاری، "فرشید بستان منش راد" کارشناس آبهای زیرزمینی، "الهام سپیدی" کارشناس درآمدزایی و تجهیز منابع مالی، "رامک سمارفتحی" کارشناس درآمدزایی و تجهیز منابع مالی، "رقیه سعیدی" رئیس گروه فناوری اطلاعات و "هنگامه عاصم پور" کارشناس برنامه ریزی منابع آب به عنوان برترین های مشارکت در نظام پیشنهادهای شرکت از سوی شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران معرفی شدند.

 

کد خبر: 6683
  تاریخ خبر : 6 اردیبهشت 1403
 شیخ الاسلامی
 1422
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 56
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 13,694
  • بازدید دیروز : 33,110
  • کل بازدید : 9,952,680
  • آخرین به روزرسانی : 12 اردیبهشت 1403 12:03:57
  • شناسه IP شما : 3.129.13.201

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751