|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

در راستای ارتقا رضایت ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری صورت می گیرد؛

توسعه دولت الکترونیک اولویت شرکت آب منطقه ای تهران در سال 99

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: در راستای ارتقا رضایت ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری توسعه دولت الکترونیک اولویت شرکت آب منطقه ای تهران در سال 99 محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سید حسن رضوی" در دومین جلسه دولت الکترونیک در سال جاری که با حضور اعضاء و شماری از مدیران و کارشناسان شرکت تشکیل شد، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مباحث مرتبط با اهمیت توسعه دولت الکترونیک در عرصه های مختلف را به خوبی درک کردیم که به این مهم باید بسیار زودتر از این ها توجه می شد.

 وی افزود: با توسعه دولت الکترونیک خدمات ارزنده تری را می توانیم به مردم ارائه دهیم که اقدامات خوبی از سال های گذشته در شرکت آب منطقه ای تهران آغاز شده و این موضوع در سال جاری با جدیت هر چه بیشتر توسط  تمامی معاونت ها و بخش های مختلف پیگیری خواهد شد و جزو اولویت های کاری شرکت محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در شرایط جدید با همکاری و همیاری یکدیگر در راستای توسعه دولت الکترونیک اقدامات خوبی صورت گیرد تا به نتیجه مطلوب برسد.

همچنین "علیرضا سنجری نیا" مدیر دفتر فناوری و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران گفت: استفاده از خدمات الکترونیک جایگاه ویژه ای در ارزیابی عملکرد شهید رجایی و همچنین ارزیابی های داخلی وزارت نیرو پیدا کرده است که در این خصوص اقدامات بسیار خوبی از جمله راه اندازی سامانه های مختلف و نظرسنجی الکترونیکی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سامانه سام گشت یکی از زیربرنامه های سامانه ساماب است، اظهار داشت: این سامانه در راستای توسعه دولت الکترونیک توسط پیمانکار مربوطه راه اندازی خواهد گردید. علاوه بر آن تحقق میز خدمت الکترونیکی و بررسی اتخاذ رویه های الکترونیکی  برای انجام استعلامات دو سویه آب و برق از دیگر اقدامات شرکت در راستای توسعه دولت الکترونیک است.

سنجری نیا در پایان گفت: همچنین در راستای تکریم ارباب رجوع  در حال مذاکره برای استفاده از ظرفیت های سامانه 122 هستیم تا این سامانه تلفنی خدمات مربوط به آب و آبفا را در چارچوب تعاملات بین دستگاهی به صورت یکپارچه انجام دهد.

کد خبر: 3852
  تاریخ خبر : 10 اردیبهشت 1399
 روابط عمومی
 777
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 232
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 27,417
  • بازدید دیروز : 27,249
  • کل بازدید : 16,048,956
  • آخرین به روزرسانی : 30 آبان 1403 15:59:10
  • شناسه IP شما : 3.141.38.5

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751