در راستای ارتقا رضایت ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری صورت می گیرد؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سید حسن رضوی" در دومین جلسه دولت الکترونیک در سال جاری که با حضور اعضاء و شماری از مدیران و کارشناسان شرکت تشکیل شد، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مباحث مرتبط با اهمیت توسعه دولت الکترونیک در عرصه های مختلف را به خوبی درک کردیم که به این مهم باید بسیار زودتر از این ها توجه می شد.
وی افزود: با توسعه دولت الکترونیک خدمات ارزنده تری را می توانیم به مردم ارائه دهیم که اقدامات خوبی از سال های گذشته در شرکت آب منطقه ای تهران آغاز شده و این موضوع در سال جاری با جدیت هر چه بیشتر توسط تمامی معاونت ها و بخش های مختلف پیگیری خواهد شد و جزو اولویت های کاری شرکت محسوب می شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در شرایط جدید با همکاری و همیاری یکدیگر در راستای توسعه دولت الکترونیک اقدامات خوبی صورت گیرد تا به نتیجه مطلوب برسد.
همچنین "علیرضا سنجری نیا" مدیر دفتر فناوری و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران گفت: استفاده از خدمات الکترونیک جایگاه ویژه ای در ارزیابی عملکرد شهید رجایی و همچنین ارزیابی های داخلی وزارت نیرو پیدا کرده است که در این خصوص اقدامات بسیار خوبی از جمله راه اندازی سامانه های مختلف و نظرسنجی الکترونیکی صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه سامانه سام گشت یکی از زیربرنامه های سامانه ساماب است، اظهار داشت: این سامانه در راستای توسعه دولت الکترونیک توسط پیمانکار مربوطه راه اندازی خواهد گردید. علاوه بر آن تحقق میز خدمت الکترونیکی و بررسی اتخاذ رویه های الکترونیکی برای انجام استعلامات دو سویه آب و برق از دیگر اقدامات شرکت در راستای توسعه دولت الکترونیک است.
سنجری نیا در پایان گفت: همچنین در راستای تکریم ارباب رجوع در حال مذاکره برای استفاده از ظرفیت های سامانه 122 هستیم تا این سامانه تلفنی خدمات مربوط به آب و آبفا را در چارچوب تعاملات بین دستگاهی به صورت یکپارچه انجام دهد.