به منظور توسعه دولت الکترونیک صورت می گیرد؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" در نشست دولت الکترونیک با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: توسعه خدمات الکترونیک یکی از اقدامات مهمی است که در شرکت شروع شده و پشتوانه اجرای این اهداف وجود منابع انسانی کیفی، با انگیزه و متخصص است.
وی با اشاره به لزوم راه اندازی سامانه ای به منظور ارتباط ارباب رجوع با شرکت در راستای کاهش حضور فیزیکی آنان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع می توان از ظرفیت سامانه 122 استفاده کرد که در این ارتباط جلسات خوبی با شرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار شده و به دنبال ایجاد سامانه یکپارچه آب و آبفا به دنبال ایجاد یک سامانه یکپارچه آب و آبفا هستیم.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در این زمینه موافقت شرکت آب و فاضلاب کسب شده و در حال تدوین تفاهم نامه میان شرکت آب منطقه ای تهران و شرکت آب و فاضلاب برای تحقق این مهم هستیم.
وی با بیان اینکه به شبکه ویدئو کنفرانس برای برگزاری جلسات غیر حضوری در شرکت ایجاد شده است، گفت: زیرساخت های این موضوع در شرکت ایجاد شده و لازم است در ادامه این مهم توسعه یابد.