|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران عنوان کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت بسیجیان در صنعت آب و برق کشور

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران بر ضرورت استفاده از ظرفیت بسیجیان در صنعت آب و برق کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، "محمد حاج رسولیها" در اجتماع بسیجیان منادیان وحدت و همبستگی در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان که با همت شرکت های مدیریت منابع آب ایران، آب منطقه ای تهران و با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج وزارت نیرو، مدیر عامل شرکت و اعضاء بسیج سازمان ها و ادارات در محل شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: نقش حمایتی بسیج در آبادی کشور از زمان های گذشته همواره پررنگ بوده است و در این دوران حساس کنونی نیز نبایستی  این نقش کم رنگ شده و همچنان نقش حاکمیتی این قشر بایستی پابرجا بماند.

وی افزود: در  مقطع ده ساله خشکسالی کشور علاوه بر تلاش مسوولین جهت تامین آب شرب شهروندان حضور نیروهای بسیجی هم نباید در مدیریت این امر نادیده گرفته شود؛ چنانچه در سیلاب های فروردین ماه سال جاری نیز استفاده از پتانسیل این نیروها که عشق به نظام و خدمت داشتند، در صنعت آب کشور بسیار حیاتی بود.

حاج رسولیها با بیان اینکه  فعالیت بسیجیان نبایستی در حوزه های نظامی و جنگ خلاصه شود، تصریح کرد: امام راحل (ره) در روزهای پایانی عمر خود همچنان به تقویت ارتش 20 میلیونی با توجه به جمعیت آن زمان تاکید داشتند و به این نکته توجه داشتندکه مسوولین نظام مقدس جمهوری اسلامی اگر این موضوع را به فراموشی بسپارند، امنیتی که با تلاش به  دست آمده است از بین خواهد رفت.

وی ادامه داد: امام راحل (ره) همچنین تاکید داشتند که در صورت غفلت مسوولین از نیروهای بسیجی و تقویت این بخش آتش دورخ را برای آن ها به همراه خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران همچنین اضافه کرد: در پروژه هایی همچون طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی که چندین سال است اجرای آن در شرکت های اّب منطقه ای تهران کلید خورده است، می توان در کنار نیروهای گشت و بازرسی از حضور پرشور بسیجیان متخصص این امر نیز استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه  هرکس در جامعه ساده زیستی، روحیه بالا، ایثار و گذشت در کار خود داشته باشد، بسیجی تلقی می شود، یادآور شد: بسیاری از مسوولین و پرسنل دستگاه های اجرایی در عمل نشان داده اند که بسیجی واقعی هستند چرا که با تخصص و اندیشه متعالی خود پایه های سازندگی و آبادانی کشور را پی ریزی کرده  که این امر آرامش مردم را در پی داشته است.

حاج رسولیها در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم هایی که با آن در کشور رو در رو هستیم، باید با کمک یکدیگر، نیروهای عظیم بسیجی، حداکثر هوشیاری  و استفاده از منابع موجود کشور بهره وری را بالا ببریم.

اجرایی شدن سه سرفصل مهم در بسیج صنعت آب و برق  در راستای استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی

در ادامه این نشست، "داود طارمی"  فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه برنامه‌های این هفته در بسیج وزارت نیرو بر اساس ابلاغ رسمی عرصه‌های خدمت شکل گرفته است، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این مهم در سه عرصه مشخص سازمان‌دهی و مدیریت شده است.

وی با اشاره به اینکه عرصه‌های یاد شده از ابتدای هفته بسیج در قالب همایش‌های "منادیان وحدت و همبستگی" در حال اجرا و انجام است، ادامه داد: نخستین عرصه موجود در برنامه‌های مجموعه مربوط به بحث دفاع از مقر است که در طی حوادث اخیر نیز حدود 370 نفر از نیروهای بسیجی در این عرصه سازمان‌دهی و به طور کامل تجهیز شده بودند تا به کمک همکاران حراست بتوانند از مقر مراکز و تاسیسات مهم صنعت آب و برق محافظت کنند.
طارمی با اشاره به ابلاغ رسمی این نقش آفرینی از سوی وزیر نیرو و قرارگاه ثارالله، گفت: در طی حوادث چند روز اخیر نیز با حضور همکاران بسیجی تهدیدات جدی که متوجه نیروگاه شهید منتظرقائم کرج بود بدون بروز هیچگونه مشکلی برطرف گردید.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو آموزش امداد و نجات را سرفصل دیگری در این بخش برشمرد و افزود: با توجه به تفاهم‌‌نامه‌ سال گذشته با هلال احمر، برنامه آموزش امداد و نجات از ابتدای سال در سطح تمامی شرکت‌ها در حال اجراست که آموزش نیروی ستادهای از امروز به صورت جامع آغاز شده است.

وی تاکید کرد: سرفصل سوم نیز به عنوان مهم‌ترین بخش کارکردی نیروهای بسیجی مربوط به حوزه کمک به کارآمدی صنعت است که در 2.5 سال گذشته فعالیت‌هایی در این زمینه آغاز شده و در این مرحله نیز سطح فعالیت‌ها نسبت به گذشته گسترده‌تر شده است.
طارمی با اشاره به پیام وزیر نیرو به مناسب فرارسیدن هفته بسیج، گفت: لازم است از وزیر نیرو به عنوان وزیری بسیجی، معاونان و تمامی کارکنان و ارکان صنعت آب و برق برای اجرایی شدن برنامه‌های بسیج صنعت آب و برق تشکر و قدردانی را به عمل آورم.

گفتنی است در پایان  مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از جمعی از بسیجیان شرکت  های  شرکت مدیریت منابع آب، آب منطقه ای تهران  با اهداء لوح تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر: 3602
  تاریخ خبر : 6 آذر 1398
  آخرین به‌روزرسانی : 6 آذر 1398
 روابط عمومی
 656
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 69
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 5,735
  • بازدید دیروز : 29,752
  • کل بازدید : 9,887,201
  • آخرین به روزرسانی : 12 اردیبهشت 1403 12:03:57
  • شناسه IP شما : 3.22.119.251

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751