رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای تهران خبر داد:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، “علیرضا سنجری نیا” در بازدید از امور منابع آب دماوند اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف طرح تکریم ارباب رجوع بازدیدی از امور منابع آب شهرستان دماوند به عمل آمد.
وی افزود: یکی از موارد شکایت ارباب رجوع اطاله زمان پاسخگویی در امورهای تابعه است که پنجشنبه های هر هفته در امور آب دماوند به پایش و بررسی وضعیت پرونده های ارجاع شده اختصاص یافته که این امر موجب ایجاد شفافیت هر چه بیشتر در انجام فرآیند پاسخگویی به استعلام ها و پیشگیری از طولانی شدن فرآیند پاسخگویی گردیده است.
سنجری نیا آگاه سازی مردم با حقوق و تکالیف خود در ارتباط با شرکت، شناسایی نقاط قوت و زمینه های بهبود در چارچوب طرح تکریم ارباب رجوع و نیز ارائه راهکارهای تسهیل و بهبود خدمت رسانی به مردم از اهداف بازرسی طرح تکریم ارباب رجوع برشمرد و گفت: با وجود تغییرات محسوس مرتبط با آراستگی و ارتقاء وضعیت نظم فضای اداری در ساختمان امور آب دماوند ضرورت انجام تغییرات اساسی در ساماندهی فضای اداری با بهره گیری از ظرفیت مهندسی موجود در حوزه دفتر فنی معاونت طرح و توسعه با لحاظ نمودن نیازها و وضعیت مطلوب فضای اداری اجتناب ناپذیر است.
رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای تهران تصریح کرد: از آنجا که بواسطه عملیاتی نشدن بخش آبهای سطحی در سامانه ساماب، ارباب رجوع ناگزیر به مراجعه حضوری به امور آب دماوند می باشند از این رو بررسی امکان ایجاد آسانسور جهت تسهیل در مراجعه جانبازان و معلولان و افراد سالخورده ضروری بنظر می رسد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نظارت و رصد دقیق و پیوسته فعالیت گروه های گشت و بازرسی در کنار آموزش های لازم یکی از راهکارهای موثر در انسداد گلوگاه های فساد به شمار می رود که ایجاد تمهیدات لازم در حوزه معاونت های حفاظت و بهره برداری و برنامه ریزی به تحقق این مهم کمک شایانی می نماید.