مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران تاکید کرد:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "امین بابایی" در دیدار با دبیر شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق که به مناسبت آغاز هفته صرفه جویی برگزار شد،اظهار داشت: روابط عمومی ها باید نگرش مدرن و به روزی نسبت به موضوعات این واحد مهم سازمانی داشته باشند و از اجرای وظایف به صورت سنتی خودداری شود.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید به سمت تولید محتوا حرکت کنند، گفت: آنچه نقش روابط عمومی ها را در یک سازمان پررنگ می کند تولید محتوا و تحلیل داده های آماری است به گونه ای که درک آن برای جامعه هدف آسان باشد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به اهمیت جریان سازی خبری گفت: مهندسی اخبار و جریان سازی یکی از مسائل مهمی است که در روابط عمومی ها باید بیشتر از گذشته به آن بها داده شود چرا که با این اقدام و مشارکت رسانه ها می توان مردم را با خود همراه ساخت.
وی با بیان اینکه روابط عمومی شرکت های صنعت آب و برق باید با برگزاری جلساتی منسجم نسبت به آگاه سازی مردم اقدام کنند، گفت: شرایط آب و برق در استان تهران به گونه ای است که به همکاری بیشتر مردم در تابستان نیاز داریم تا پایداری ارائه خدمات به مردم شریف استان حفظ شود.
بابایی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود می توان از پتانسیل سایر سازمان ها همچون شهرداری تهران برای اطلاع رسانی و آگاه سازی استفاده کرد.
همچنین در این جلسه جواد اسدی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران و دبیر شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان تهران ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع و مصارف آب در این استان توضیحی در خصوص سدهای تامین کننده آب تهران و سامانه های انتقال آب ارائه داد.
وی با تاکید بر لزوم هماهنگی و انسجام روابط عمومی شرکت های آب و برق استان تهران خاطرنشان کرد: می توان با استفاده از ظرفیت شرکت های صنعت آب و برق و همچنین سایر سازمان ها همچون شهرداری ها نسبت به تنویر افکار عمومی و آگاه سازی جامعه اقدام نمود.
وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود با همکاری استانداری تهران جلسه ای مشترک با شهرداری ها ترتیب داده شود تا از این پتانسیل در جهت فرهنگسازی عمومی استفاده کرد.