|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل ؛

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران منصوب شد

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران احمدعلی قربانیان به عنوان معاون حفاظت و بهره برداری منصوب و از زحمات محمدرضا خانیکی در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سید حسن رضوی"  در آیین تکریم و معارفه معاون حفاظت و بهره برداری اظهار داشت: هر فرد در جایگاه خود باید فرصت گردش شغلی را داشته باشد که اگر این مهم اتفاق نیفتد آسیب هایی متوجه فرد می شود.

وی با اعلام رضایت از عملکرد معاونت حفاظت و بهره برداری در دوران تصدی مسئولیت محمدرضا خانیکی گفت: علی رغم همه رضایت ها به این جمع بندی رسیدم که فرد جدیدی عهده دار این مسئولیت شود تا با انگیزه و شیوه جدید به اهداف شرکت کمک کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به اینکه باید به آموزش تخصصی نیروهای شرکتی توجه کنیم گفت: با توجه به اینکه بخش عمده ای از کارکنان امورهای تابعه و سدها را پرسنل شرکتی تشکیل می دهند، اگر به موضوع آموزش این کارکنان رسیدگی نکنیم به تهدید برای شرکت تبدیل می شود.

وی یادآور شد: علاوه بر این با توجه به محدودیت دولت در جذب نیروی انسانی می توان برای جبران آن، نیروهای توانمند و متخصص در سایر شرکت ها را شناسایی ودر صورت تمایل نسبت به جابجایی آنها اقدام کرد.

رضوی با اشاره به لزوم استفاده به موقع از ظرفیت های بودجه ای گفت: باید به اندازه ظرفیت و وسع شرکت گام هایی در جهت حل مشکلات امورها و سدهای تابعه برداشته شود که این مهم با همکاری و ارتباط تنگاتنگ با معاونت مالی و پشتیبانی میسر می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران تصریح کرد: بیشتر درخواست های ارباب رجوع مطابق قانون نیست و به تبع پاسخ های مثبت دریافت نمی کنند که این پاسخ ها باید کاملا کارشناسی باشد تا مورد قبول مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی موفقیت معاون پیشینحفاظت و بهره برداری را مرهون ویژگی های شخصی و همکاری مدیران دانست و گفت: انتظار می رود که این همکاری و همراهی نیز با معاون جدید وجود داشته باشد تا به اهداف شرکت محقق شود.

رضوی خاطرنشان کرد: از معاون جدید انتظار است که از همه ظرفیت ها در جهت پیشبرد بهتر و احسن کارها استفاده کند و همواره منافع سازمانی را مد نظر قرار دهند. علاوه بر آن نیز در جهت کسب رضایت مردم و همکاران تلاش کند چراکه کسب رضایت مردم در گرو جلب رضایت همکارانی است که به مردم خدمات ارائه می دهند.

همچنین در این مراسم احمدعلی قربانیان معاون حفاظت و بهره برداری ضمن تشکر از اعتماد مدیرعامل گفت: معاونت حفاظت و بهره برداری ویترین شرکت است و عملکرد آن کلیات عملکرد شرکت آب منطه ای تهران را ترسیم می کند که باید در یک فضای همدلی و تعاملی  با سایر معاونت ها به پیشبرد امور اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه برخی فعالیت های معاونت حفاظت و بهره برداری جنسی خشن دارد، گفت: با این وجود باید با حفظ کرامت مردم و انجام کارهای کارشناسی به وظایف خود عمل کنیم.

قربانیان با اشاره به اینکه ادبیات سیاست سازگاری با کم آبی از سوی وزیر نیرو وارد ادبیات بخش آب شده است، گفت: معاونت حفاظت و بهره برداری باید در قالب سقف آب قابل برنامه ریزی سیاست های سازگاری با کم آبی را اجرا و تقاضاها را مدیریت و به بهترین نحو از منابع موجود بهره برداری کنیم.

در ادامه محمدرضا خانیکی معاون سابق حفاظت و بهره برداری با اشاره به عملکرد این معاونت گفت: طی 50 ماه گذشته به عنوان معاون حفاظت و بهره برداری مشغول انجام وظیفه بودم که وجود و همراهی مدیران متخصص و همراهی آنان باعث شد که عملکرد خوبی را رقم بزنیم.

وی افزود: در زمینه اخذ سند مالکیت برای رودخانه ها، ساماندهی رودخانه ها، اصلاح و تعدیل پروانه ها، پیاده سازی سامانه دو سویه آب و برق، تامین ساختمان اداری برای امورهای تابعه و همچنین نوسازی ساختمان سدها قدم های خوبی برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در امورهای تابعه بیشتر نیروهای کارشناسی شرکتی هستند و این امورها از کمبود نیروی انسانی رنج می برند و لازم است برای کاهش معضلات این بخش اقدامی صورت پذیرد.

در ادامه نیز هریک از معاونان و مدیران شرکت ضمن قدردانی و تشکر از عملکرد معاون پیشین، انتصاب احمدعلی قربانیان را تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت کردند.

در پایان نیز مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با اعطا حکمی احمدعلی قربانیان را به سمت معاون جدید شرکت آب منطقه ای تهران منصوب و با اهدا لوح تقدیری از زحمات محمدرضا خانیکی در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

 

کد خبر: 3009
  تاریخ خبر : 20 اسفند 1397
 الهامی منش
 2088
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 52
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 15,932
  • بازدید دیروز : 28,217
  • کل بازدید : 9,420,325
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 3.238.233.189

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751