دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم تاکید کرد:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" در جلسه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع در شرکت آب منطقه ای تهران در اولویت نخست قرار دارد و بخش مهمی از آن تسریع در پاسخگویی به شکایات و استعلام های واصله است.
وی یکی از معضلات کنونی را کمبود نیروی انسانی متخصص عنوان کرد و گفت: بمنظور رفع این کمبودها نیازسنجی های لازم باید با عنایت به وضعیت موجود تشکیلات تفصیلی و پست های اشغال نشده انجام پذیرفته و پس از جمع بندی توسط حوزه منایع انسانی به شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب نیروی متخصص منعکس گردد.
مشاور مدیر عامل تصریح کرد: تبیین و شناسایی گلوگاه های فساد با نیروی انسانی کارآمد و قابل اعتماد امکان پذیر است و قبل از هرگونه جذب نیرو و بمنظور پیشگیری از ایجاد هرگونه مشکلی باید فرآیند گزینش افراد به دقت صورت بگیرد.
وی یادآور شد: بکارگیری سامانه ساماب خدمت چشمگیری در کاهش مراجعات به شرکت و امورات داشته است و انتظار می رود سایر درخواست های ارباب رجوع نیز با سرعت و دقت بیشتری انجام پذیرد.
وی افزود: همچنین با عنایت به ضرورت تجهیز و راه اندازی میز خدمت در امورات تابعه شرکت آب منطقه ای تهران، ارتقاء شرایط موجود میز خدمت در تمامی امورات از جمله امور شهریار نیازمند تخصیص امکانات و نیروی انسانی متناسب با بندهای دستورالعمل استانداری تهران مبنی بر ایجاد میز خدمت در دستگاه های اجرایی می باشد.
سنجری نیا خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه برای نصب و اصلاح تابلوهای راهنمای طبقات و سر درب ها از سوی روابط عمومی صورت گرفته و جهت اقدام بعدی به واحد تدارکات ارجاع شده است تا ارباب رجوع با مراجعه به واحدهای مربوطه دچار سردرگمی نشوند.
در پایان نیز هر یک از مدیران اقدامات انجام شده در زمینه تکریم ارباب رجوع را بیان کرده و مشکلات پیش رو را تشریح کردند.