در بازدید از امور آب فیروزکوه عنوان شد:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" در این بازدید عنوان کرد: باتوجه به بند 2 ماده 18 و در راستای اجرای ماده 17 تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری در جهت ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان از دستگاه های اجرایی و همچنین با عنایت به ضرورت تجهیز و راه اندازی میز خدمت در امورات تابعه شرکت آب منطقه ای تهران، ارتقاء میز خدمت در امور آب فیروزکوه نیازمند تخصیص امکانات و نیروی انسانی می باشد.
وی در ادامه افزود: بی تردید آغاز پروژه ساختمان اداری جدید امور آب فیروزکوه با توجه به گستردگی و پهنه حوزه تحت پوشش خدمات این امور در کنار توجه بیشتر به تکمیل پست های در نظر گرفته شده در چارت تفصیلی شرکت برای این امور در بهبود شرایط موجود طرح تکریم، ارائه خدمات و انجام هر چه بهتر فرآیندها و نیز تحقق اهداف مدیریت سبز و نظام آراستگی در این امور تاثیر به سزایی دارد.
در ادامه این بازدید همچنین "مصطفی عباسی" مدیر امور آب فیروزکوه ضمن خیر مقدم به رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد،گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص تکریم ارباب رجوع ، راه اندازی میزخدمت و سایر موارد مرتبط ارائه و تصریح کرد: با توجه به کمبود نیرو بیشتر کارمندان این امور چندین وظیفه به عهده آنان گذاشته شده است و این طور نیست که فقط یک کار برایشان تعریف شده باشد که بایستی به این امر توجه ویژه ای شود.
گفتنی است، در پایان کتابی از سوی رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد با عنوان" نقش و جایگاه تکریم مردم " به مدیر امور منابع آب فیروزکوه تقدیم گردید.