|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو تاکید کرد:

چالش اصلی روابط عمومی‌ها جلب اعتماد مردم است/ رویکرد روابط عمومی‌ها باید مدیریت مصرف و تقاضا باشد

نشست مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور با سخنرانی وزیر نیرو به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو در شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، نشست مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور با سخنرانی وزیر نیرو به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو و مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق سراسر کشور در شهر تبریز برگزار شد.

"صدیقه ببران" با بیان اینکه درعصر جهانی شدن، ما با تغییر و تحول دائمی و مستمر روبرو هستیم، اظهار کرد: در حوزه روابط عمومی که ارتباط بین مردم و حاکمیت را شکل می دهد، روابط عمومی ها نمی توانند با رویکردهای گذشته فعالیت کنند و امروز یکی از چالش های اصلی روابط عمومی ها جلب اعتماد مردم است و صنعت آب و برق باید با اطلاع‌رسانی به‌هنگام بسترساز این اعتماد باشند.

وی ادامه داد: چالش اصلی روابط عمومی‌ها جلب اعتماد مردم است، روابط عمومی باید بتواند در موضوع اطلاع‌ رسانی در مواقع مختلف به‌ هنگام و پیشرو باشد تا مغلوب جریان‌های خبری خارج از سازمان نشود.
ببران با تاکید بر استفاده موثر از تکنولوژی‌های ارتباطی در مواجهه با افکار عمومی گفت: روابط عمومی باید از ابزارهای ارتباطی استفاده درستی کرده و با جامعه هدف خود ارتباط برقرار کند، در این صورت خواهد توانست ارتباط موثر و جلب اعتماد مردم داشته باشد.

وی افزود: شفافیت و پاسخگویی ویژگی اصلی جوامع مردم سالار است و ابزار آن نیز بدون تردید روابط عمومی‌ها هستند؛ روابط عمومی‌ها می توانند این بستر را برای پاسخگویی مسئولانه در سازمان فراهم سازند.
ببران با اشاره به اینکه وزارت نیرو با تمام شهروندان در شهرها و روستاها و دور افتاده‌ترین نقاط کشور در ارتباط است، ادامه داد: وزارت نیرو صرفا در یک رویکرد فنی و تخصصی تعریف نشده است و روابط عمومی‌ها هستند که بستر اجتماعی فعالیت صنعت آب و برق را فراهم آورده‌اند.

وی تصریح کرد: رویکرد روابط عمومی‌ها باید مدیریت مصرف و تقاضا باشد، کاری که در گذشته باید توجه می‌شد تا جامعه و سبک زندگی مردم در شرایط کنونی بدمصرفی قرار نگیرند.

ببران با بیان اینکه جلب اعتماد مردم به هنر، دانش و تجربه نیازمند است، افزود: امیدوارم همکاران ما در روابط عمومی‌های سراسر کشور با هنر روابط عمومی و با برنامه‌ریزی منسجم بتوانند بهترین خدمات را به مردم به‌ویژه در تابستان امسال ارائه دهند.

کد خبر: 2406
  تاریخ خبر : 23 اردیبهشت 1397
 الهامی منش
 953
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 53
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 32,605
  • بازدید دیروز : 36,611
  • کل بازدید : 11,604,331
  • آخرین به روزرسانی : 23 تیر 1403 12:20:59
  • شناسه IP شما : 3.92.91.54

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751