به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" گفت: باتوجه به بند 2 ماده 18 و در راستای اجرای ماده 17 تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری از امور آب پاکدشت بازدید به عمل آمد.
وی ادامه داد: به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان از دستگاه های اجرایی و نیز با عنایت به تاکید مدیر عامل شرکت بر تجهیز و راه اندازی میز خدمت در امورات تابعه شرکت آب منطقه ای تهران، میز خدمت در امور آب پاکدشت راه اندازی شده است.
رییس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت همچنین تصریح کرد: بررسی فرم های تکمیل شده نظر سنجی ارباب رجوع در این امور نشان از رضایت ارباب رجوع از روال خدمات ارائه شده دارد.
سنجری نیا با بیان اینکه طرح تکریم ارباب رجوع بایستی با دقت عمل بیشتری انجام شود، خاطر نشان کرد: ضرورت اجرای نظام آراستگی همچنین تاثیر چشمگیری در ارتقاء ارائه خدمات و انجام هر چه بهتر فرآیندها در امور آب پاکدشت خواهد داشت.