|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران خبر داد :

ارائه خدمات مربوط به آب های سطحی و زیرزمینی در دفاتر پیشخوان دولت

معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران گفت: با توجه به راه اندازی سامانه ساماب (سیستم یکپارچه حفاظت و بهره برداری از منابع آب و امور مشترکین) با هدف ایجاد وحدت رویه ، حذف فرآیندهای بررسی کاغذی ، الکترونیکی شدن کلیه فرایندها ، ساماندهی و ایجاد انضباط و جلوگیری از اعمال سلیقه و به منظور افزایش سطح رضایتمندی مراجعان به زودی ارائه خدمات مربوط به آب های سطحی و زیرزمینی در استان از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "محمدرضا خانیکی" در کارگاه آموزشی استفاده از سامانه ساماب در دفاتر پیشخوان دولت ویژه شهرستان های دماوند و فیروزکوه برگزار شد،  ضمن بیان وظایف شرکت آب منطقه ای تهران و تفاوت آن با شرکت های آب و فاضلاب گفت: شرکت آب منطقه ای تهران وظیفه مدیریت و حفاظت از منابع آب را بر عهده داشته و شرکت های آب و فاضلاب مسئولیت توزیع آب شرب را عهده دار هستند.

وی با بیان اینکه امروز آخرین گام اجرایی شدن سامانه ساماب با واگذاری ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولت برداشته می شود، افزود: این سامانه حدود یک سال پیش در راستای تحقق دولت الکترونیک و افزایش سطح رضایتمندی  مردم در شرکت آب منطقه ای تهران راه اندازی شد که هم اکنون با طی شدن دوره بهره برداری آزمایشی در شرکت، آماده واگذاری بخشی از خدمات به دفاتر پیشخوان دولت است.

معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران  از  افتتاح بهره برداری سامانه ساماب در دفاتر پیشخوان دولت شهرستان های دماوند، فیروزکوه، پاکدشت و ورامین، قرچک و پیشوا خبر داد و گفت: این سامانه باید به تدریج در سراسر دفاتر پیشخوان دولت استان تهران اجرایی شود که با این اقدام مراجعات مردم به امورهای منابع آب شهرستان ها کاهش یافته و درخواست های آنان طی فرآیندی کاملا الکترونیکی و مکانیزه مورد بررسی قرار می گیرد.

وی یادآور شد: مکانیزه شدن فرایند رسیدگی به درخواست ها علاوه بر افزایش سطح رضایتمندی مردم، زمان رسیدگی به درخواست ها را کاهش داده که گام بسیار خوبی در جهت تحقق اهداف اسناد بالادستی و همچنین دولت الکترونیک محسوب می شود.

خانیکی با تاکید بر اینکه فرآیند بررسی درخواست ها در شرکت آب منطقه ای تهران به صورت مکانیزه از طریق سامانه ساماب صورت می گیرد اظهار داشت: هم اکنون ارباب رجوع باید برای ارسال مدارک خود به امور منابع آب مراجعه کنند که برخی از آنها مسافت زیادی را بدین منظور طی می کنند اما با ارائه این خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولت، ارباب رجوع می تواند با مراجعه به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت درخواست خود را به شرکت آب منطقه ای ارسال کند.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم که همه خدمات قابل واگذاری مربوط به آب های سطحی و زیرزمینی همچون صدور مجوزهای تامین آب، حفر چاه، کف شکنی و استعلام ها از طریق سامانه ساماب در دفاتر پیشخوان دولت صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: تمام هدف ما از ارائه این خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارتقا خدمت رسانی و افزایش سطح رضایتمندی ارباب رجوع است که متصدیان این دفاتر باید حتما  با این رویکرد به بهترین شکل ممکن خدمات خود را به مردم ارائه دهند.

کد خبر: 2119
  تاریخ خبر : 22 آذر 1396
 الهامی منش
 2358
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 64
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 2,420
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 16,637,562
  • آخرین به روزرسانی : 20 آذر 1403 07:17:52
  • شناسه IP شما : 18.97.14.81

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751