در راستای تحقق طرح تکریم ارباب رجوع صورت گرفت:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "محمد مهدی ایزدی" با اعلام این مطلب اظهار کرد: به منظور ارزیابی نحوه عملکرد واحدهای سازمانی در خصوص تکالیف اجرایی طرح تکریم ارباب رجوع، بازدید بازرسان طرح تکریم ارباب رجوع از امورات و ادارات منابع آب که از سال 93 آغاز شده بود، طبق برنامه زمانبندی تعیین شده در سال 95 دنبال می شود.
وی با بیان این که اقدامات شکلی و محتوایی طرح تکریم ارباب رجوع در سنوات گذشته نیز اجرا شده است، افزود: اجرای این طرح تاکنون به صورت پراکنده و مقطعی بوده است و از نیمه دوم سال 93، بازرسی طرح تکریم برمبنای چک لیست ارزیابی ابلاغی از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران انجام می گیرد و چک لیست مذکور نیز درنیمه دوم سال 95 مورد بازنگری قرار گرفته است.
ایزدی هدف از این بازرسی ها را شناسایی نقاط قوت و زمینه های بهبود و انجام اقدامات لازم در جهت تقویت موارد قوت و رفع و یا کاهش نواقص خدمت رسانی به ارباب رجوع دانست وگفت: با عملکرد خوب همه واحدها شاهد افزایش رضایت مردم و مراجعین در سالهای آتی خواهیم بود .
ایزدی همچنین افزود: در ادامه بازرسی های انجام شده در سال 93 و 94، در روز شنبه (18 دیماه 95) از امور منابع آب تهران بازدیدی انجام شد است که گزارش آن شامل نقاط قوت، فرصتهای قابل بهبود و نیز اقدامات انجام شده طی بازرسی قبلی تا بازرسی فعلی به همراه تصاویر مربوطه، جهت انعکاس به دفتر فن آوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت مدیریت منابع آب ایران ارسال شده است.
بازرس طرح تکریم ارباب رجوع شرکت با عنایت به ویژگی های خاص و منحصر به فرد شهر تهران عنوان کرد: از آن جایی که این امور از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است، اجرای هر چه بهتر طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع با دقت عمل هرچه بیشتر باید انجام شود.
ایزدی ضمن قدردانی از همکاری "وحید مرادی نسب" مدیر محترم امور منابع آب تهران بزرگ و مجموعه همکاران ایشان در حین بازرسی طرح تکریم ، اظهار امیدواری کرد : این بازدیدها موجب تعامل بیشتر حوزه صف و ستاد شده و زمینه تقویت ارتباطات و تسریع در رفع برخی مشکلات موجود را فراهم نمایدو با تسریع در انجام تمهیدات در راستای عملیاتی نمودن سامانه ساماب، روند تکریم ارباب رجوع شتاب بیشتری بگیرد و همچنین با همت آن مجموعه محترم و همکاری حوزه ستادی، برخی موانع موجود در راستای اجرای کامل طرح تکریم ارباب رجوع نیز برطرف گردیده و شاهد افزایش رضایت مراجعین و خدمات رسانی بهتر به ارباب رجوع باشیم.