مشاور وزیر نیرو در امور اجتماعی و فرهنگ عمومی:
بهگزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، مهندس "ناصر شفق" امروز (دوشنبه) در آئین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سالن همایشهای وزارت نیرو ، با بیان این مطلب گفت: روابط عمومی منظر و جلوه گاه هر سازمان است که میتواند با عملکرد مثبت یا منفی خود، در سرنوشت آن سازمان تأثیر گذار باشد.
وی با بیان اینکه بحران آب در کشور باعث شد تا روابط عمومیها بتوانند ارتباط صمیمی تری با مردم برقرار کنند، افزود: روابط عمومیهای شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو، با آموزش مدیریت مصرف به مردم، کاری کردند تا چالش کمبود آب، بخوبی پشت سر گذاشته شود.
شفق با اشاره به این مطلب که اتفاقات خوبی که در طول سال گذشته در مرکز روابط عمومی رخ داده، قائم به وی نبوده و مرهون زحمات تک تک کارکنان روابط عمومی است، از خود به عنوان یک خدمتگزار یاد کرد که توانسته است، ایده و افکار کارکنان روابط عمومی را به واقعیت تبدیل کند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی که سالها است به اشکال مختلف مطرح میشود، گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی، بیشترین وظیفه به عهده روابط عمومیهاست که بایستی تمام امور را به خوبی سازماندهی و مشکلات را با ارائه راهبردهای جدید ساماندهی کنند.