مدیر دفتر آمار و اطلاعات مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران از رونمایی سامانه هوشمند اطلاع رسانی و راهنمایی مراجعین در این شرکت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، مهندس "علیرضا موسوی" امروز (چهارشنبه) با اعلام این خبر اظهار کرد: سامانه هوشمند اطلاع رسانی و راهنمایی مراجعین بخشی از اجرای طرح تکریم ارباب رجوع است که با همکاری دفتر آمار و اطلاعات مدیریت و طرح تکریم ارباب رجوع اجرایی شده است.
موسوی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی سریع، به موقع و دقیق به مراجعه کنندگان گفت: امروزه استفاده از فناوری های نوین در جهت تسهیل امور و دسترسی آسان به بخش های خدمات در دستور کار بسیاری از سازمان و نهادهای دولتی و خصوصی قرار دارد و شرکت آب منطقه ای تهران نیز از این امر مستثنی نیست.
وی تصریح کرد: بر همین اساس، دستگاه وب کیوسک یا سامانه هوشمند اطلاع رسانی و راهنمایی مراجعین با امکان ارائه 54 نوع خدمت به صورت آزمایشی در شرکت آب منطقه ای تهران خریداری و رونمایی شده است و در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد تا مراجعه کنندگان با استفاده از این سامانه اطلاعات لازم در خصوص بخش های مختلف شرکت، گردش کار و فرآیندهای انجام کار در شرکت را به دست آورند.
موسوی با بیان اینکه یکی از بخش های مهم در طرح تکریم ارباب رجوع ارتباط با مراجعه کننده است، گفت: در این سامانه پیش بینی شده است تا مراجعه کننده ضمن ثبت اطلاعات شخصی نسبت به انتقال پیشنهاد، انتقاد و یا نظرات خود به صورت مکتوب و یا بارگذاری صدا با بخش های مربوطه اقدام نماید و این مستندات پس از ثبت به مسوولان مربوطه ارائه می شود.
مدیر دفتر آمار و اطلاعات مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران همچنین اظهار کرد: قرار است تا تعداد 10 امور و اداره منابع آب زیرپوشش از جمله تهران بزرگ، ورامین، شهریار، پاکدشت، رباط کریم، شهرری، دماوند، فیروزکوه، شمیرانات، اسلام شهر به این سامانه جهت اطلاع رسانی و راهنمایی مراجعین خود مجهز شوند.
موسوی در پایان یادآور شد: این امکان در سایت شرکت آب منطقه ای تهران نیز فراهم است تا مخاطبان و مردم از خدمات مختلف از جمله صدور فیش آن لاین حق النظاره چاه ها، فرآیند رسیدگی به مجوز چاه های آب، لایروبی، کف شکنی، تمدید پروانه و سایر خدمات به صورت آن لاین استفاده نمایند.