سرپرست امور منابع آب پاکدشت با ریاست حوزه قضایی بخش شریف آباد در راستای برخورد با تخلفات آبی دیدار کرد.
رییس گروه حفاظت و بهره برداری از منابع آبهای سطحی شرکت آب منطقه ای تهران از برگزاری اولین جلسه هییت ماده 19 و 20 قانون توزیع عادلانه آب شهرستان ورامین خبر داد.
سرپرست امور منابع آب شهریار، ملارد و شهر قدس از شناسایی و توقیف یک دستگاه حفاری در حال حفر یک حلقه چاه غیر مجاز به عمق 200 متر در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
در جلسه بررسی وضعیت تنش آبی و شورای حفاظت از منابع آب فرماندار دماوند بر هماهنگی و تعامل دستگاه های اجرایی در جهت صیانت از منابع آبی تاکید کرد.
مدیر امور منابع آب تهران و پردیس از انسداد 9 حلقه چاه غیر مجاز طی یک روز کاری در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
به مناسبت عید سعید غدیر خم "مریم کشاورز" مشاور مدیرعامل در امور بانوان با حضور در جمع بانوان سادات شرکت، ضمن دیدار رسمی و صمیمانه، هدایایی را به آنان اهدا کرد.
سرپرست امور منابع آب رباط کریم از شناسایی و توقیف ادوات حفاری یک حلقه چاه غیرمجاز در حال حفر در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
سرپرست امور منابع آب رباط کریم از استقرار میز ارتباط مردمی در این شهرستان با دستور فرمانداری خبر داد.
سرپرست امور منابع آب شهریار، ملارد و شهر قدس از تقلیل منصوبات یک حلقه چاه مجاز در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
مدیر امور منابع آب دماوند از شناسایی و انسداد 5 حلقه چاه غیر مجاز طی یک روز کاری در اراضی مشا دماوند در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
مدیر امور منابع آب تهران و پردیس از شناسایی و توقیف یک دستگاه حفاری غیر مجاز در حال حفر یک حلقه چاه غیر مجاز در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
مدیر امور منابع آب شمیرانات از رفع تصرف حدود 300 مترمربع از اراضی حریم و بستر رودخانه ایگل در بخش رودبار قصران خبر داد.
نشست مشترک دادستان شهر قدس با سرپرست امور منابع آب شهریار و مدیر دفتر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای تهران در محل داداستانی این شهرستان برگزار شد.
معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای تهران با اشاره به تداوم خشکسالی در کشور و کاهش محسوس بارندگیها در استان تهران گفت: حجم ذخایر پنج سد تأمینکننده آب شرب پایتخت نیز حدود ۳۰۰ میلیون مترمکعب کمتر از متوسط بلندمدت قرار دارد.
از ظرفیت 420میلیونمترمکعبی مخزن سد طالقان، 212میلیون مترمکعب آب پشت آن ذخیره شده است.
مدیر دفتر حقوقی شرکت آب منطقه ای تهران از اخذ یک فقره سند مالکیت تک برگی اراضی و املاک تحت مالکیت این شرکت واقع در شهر زیبا جنب اتوبان باکری( بازار میوه و تره بار محله صادقیه ) خبر داد.
مدیر امور منابع آب تهران و پردیس از انسداد 6 حلقه چاه غیر مجاز طی یک روز کاری در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
سرپرست امور منابع آب شهریار، ملارد و شهر قدس از انسداد 10 حلقه چاه غیر مجاز طی یک روز کاری در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
نشست معاونت حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای تهران، با اعضای کمیته تخصصی احیای چشمه علی در راستای بررسی پیشرفت پروژه «مطالعه وضعیت چشمه علی شهر ری، شناسایی منشأ آب و حوضه آبگیر، عوامل مؤثر بر دبی چشمه مذکور و ارائه راهکارهای عملیاتی برای احیای آن» برگزار شد.
مدیر امور منابع آب شهرستان های ورامین ،قرچک و پیشوا از تخریب آب بند غیرمجاز بر روی رودخانه جاجروددر راستای حفظ و حراست و جلوگیری از دست اندازی افراد سود جو خبر داد.
سرپرست امور منابع آب شهریار، ملارد و شهر قدس از توقیف 2 دستگاه حفاری غیر مجاز در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
مدیر امور منابع آب تهران و پردیس از توقیف ادوات حفاری غیرمجاز در حوزه عملکرد این امور خبر داد.
مدیر امور منابع آب دماوند از انسداد 5 حلقه چاه غیر مجاز در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
سرپرست امور منابع آب رباط کریم از انسداد 8 حلقه چاه غیر مجاز طی یک روز کاری در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
مسئول مدیریت مشارکتی استان تهران از بازدیداعضای کار گروه ملی توسعه مدیریت مشارکتی آب کشور به همراه مسئول استقرار مدیریت مشارکتی منابع آب استان و نمایندگانی از دستگاه های ذیربط از شبکه آبیاری و ظرفیت ها وپتانسیل های اتحادیه تعاونی روستایی ورامین خبر داد.
بر اساس مصوبه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان ملارد، مالکان تمامی چاههای کشاورزی موظف به نصب کنتور هوشمند شدند.
مدیر امور منابع آب تهران و پردیس گفت: با تقلیل منصوبات یک حلقه چاه مجاز از اضافه برداشت سالانه بمیزان 30هزار متر مکعب از سفره های آب زیرزمینی جلوگیری بعمل آمد.
سرپرست امور منابع آب رباط کریم از انسداد 12 حلقه چاه غیر مجاز در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
جلسه هماندیشی بررسی و رفع مشکلات کشاورزان شهرستان پیشوا در حوزه آب با حضور مدیر امور آب شهرستانهای ورامین ، قرچک و پیشوا، معاونت شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی جنوب شرقی استان تهران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پیشوا و نمایندگان کشاورزان بخش مرکزی و جلیل آباد شهرستان پیشوا برگزار شد.
مدیر امور منابع آب شمیرانات از رفع تصرف حدود 10 هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه لار در بخش لواسانات خبر داد.