به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "عزیزاله مولایی" با بیان این مطلب اظهار کرد: "یوسف رضاپور" مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران روز دوشنبه (مورخ 13 دی ماه 1400) از ساعت 9 الی 11صبح، با حضور در استانداری تهران، از طریق سامانه 111 به صورت آنلاین (برخط) با مردم استان تهران گفتگو و به تماس های مختلف شهروندان و درخواست ها، پیشنهاد ها و شکایات آن ها به طور مستقیم پاسخ داد و در این راستا دستورات لازم را به مسوولین مربوطه صادر نمود.
مولایی افزود: سامانه تلفنی 111 ، مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم و دولت (سامد) و در راستای ارتباط بی واسطه مردم و دستگاه های اجرایی و همچنین افزایش تعاملات در سراسر کشور برقرار شده است؛ به نحوی که هر یک از شهروندان میتوانند ایدهها، پیشنهادها، انتقادات و درخواستهای خود از دولت و دستگاههای اجرایی را از طریق آن مطرح کنند.
رییس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت در پایان خاطر نشان کرد: پس از ثبت نظرات و درخواست های شهروندان، کد پیگیری و راهنمایی های لازم به آن ها داده شده و مردم عزیز می توانند از طریق کد دریافتی اقدامات انجام شده را پیگیری نمایند.
گفتنی است این درخواست ها در بستر سامانه سامد صرفا به مسائل مرتبط با عرضه و تقاضای آب به تفکیک بخش های مختلف مصرف(صنعت، شرب، خدمات و کشاورزی) برای هم وطنان اختصاص دارد.