در حاشیه بازدید مدیر عامل از میز خدمت تاکید شد:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "بهزاد پارسا" طی بازدید سرزده از میز خدمت با بیان مطلب فوق، افزود: میز خدمت، یک میز نمادین نیست و می بایست به معنای حقیقی در جهت تسهیل در خدمت رسانی به مردم اقدام کند.
پارسا با تاکید بر اینکه تقویت میز خدمت سبب تسریع و دقت در پاسخگویی به ارباب رجوع و جلوگیری از سردرگمی و نارضایتی مردم و در نتیجه تکریم ارباب رجوع می شود، گفت: این امر، اهمیت و جایگاه میز خدمت در شرکت را مشخص و لزوم تقویت سطح خدمت رسانی در این واحد را روشن می کند.
وی با بیان این که تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است، افزود: در میز خدمت می بایست به گونه ای برنامه ریزی شود تا از کارشناسان خبره ای استفاده کرد که به تمامی خدمات شرکت علی الخصوص حوزه حفاظت و بهره برداری اشراف کامل داشته، تا بتوانند به خوبی پاسخگو باشند.
پارسا با بیان اینکه باید ترتیبی اتخاذ شود تا به طور کامل و در سریع ترین زمان ممکن به مشکلات و دغدغه های ارباب رجوع رسیدگی شود، تصریح کرد: تقویت میز خدمت در شرکت موجب ارتقای رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی، در راستای اجرای سیاست های دولت می شود و این هدف مهمی است که باید برای تحقق هر چه بهتر و سریعتر آن در شرکت تلاش شود.
مدیر عامل شرکت در پایان بر لزوم به روز رسانی و تجهیز سیستم های موجود در میز خدمت تاکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به نیازهای آن ها یکی از مهمترین وظایف شرکت آب منطقه ای تهران است و همه واحد ها باید در عمل به این مهم نهایت همت و تلاش خود را به کار ببندند.
گفتنی است در این بازدید، مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل، معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی و معاون برنامه ریزی شرکت، مدیر عامل را همراهی نمودند.