| عنوان نظرسنجی | شرکت در نظرسنجی | مشاهده نتایج | 
|---|---|---|
			اطلاع رسانی و راهنمایی برای انجام خدمات مورد درخواستارباب رجوع محترم : آیا اطلاع رسانی و راهنمایی لازم به صورت شفاف و دقیق برای انجام خدمات مورد درخواست به شما ارائه شده است ؟   6 اردیبهشت 1400  
			 45 
			 | 
			||
			کیفیت خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوانارباب رجوع محترم : آیا خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان مورد رضایت بوده است ؟   20 اسفند 1399  
			 30 
			 | 
			||
			ارزیابی شیوه های اطلاع رسانیکدامیک از شیوه های اطلاع رسانی نحوه ارائه خدمات ( آشنایی مردم با حقوق و تکالیف خود ) را مناسب تر می دانید؟   20 اسفند 1399  
			 28 
			 | 
			||
			بازدید کننده گرامیبازدید کننده گرامی : کدام قسمت سایت بیشتر مورد استفاده شما قرار گرفته است ؟   20 اسفند 1399  
			 32 
			 | 
			||
			ارباب رجوع محترمارباب رجوع محترم : آیا اطلاع رسانی و راهنمایی لازم به صورت شفاف و دقیق برای انجام خدمات مورد درخواست به شما ارائه شده است ؟   30 فروردین 1393  
			 52 
			 | 
			||
			کیفیت سایت را در ارائه خدمات چطور ارزیابی می کنید؟کیفیت سایت را در ارائه خدمات چطور ارزیابی می کنید؟   30 بهمن 1391  
			 41 
			 | 
			||
			سایت را چگونه ارزیابی می کنیدسایت را چگونه ارزیابی می کنید   23 آبان 1391  
			 242 
			 |