|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات

سؤالات

1 میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
 
خیلی کم (7)
کم (1)
متوسط (3)
زیاد (3)
خیلی زیاد (1)
2 میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
 
خیلی کم (6)
کم (2)
متوسط (2)
زیاد (1)
خیلی زیاد (3)
3 میزان رضایت از انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
 
خیلی کم (8)
کم (0)
متوسط (0)
زیاد (3)
خیلی زیاد (3)
4 میزان رضایت از نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
 
خیلی کم (6)
کم (1)
متوسط (2)
زیاد (2)
خیلی زیاد (3)
5 میزان رضایت از امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
 
خیی کم (7)
کم (2)
متوسط (1)
زیاد (2)
خیلی زیاد (2)
6 میزان رضایت از به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
 
خیلی کم (8)
کم (0)
متوسط (3)
زیاد (2)
خیلی زیاد (1)
7 میزان رضایت از راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پی‌گیری وضعیت درخواست‌ها
 
خیلی کم (7)
کم (1)
متوسط (2)
زیاد (0)
خیلی زیاد (2)
8 میزان رضایت از دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
 
خیلی کم (5)
کم (2)
متوسط (4)
زیاد (1)
خیلی زیاد (2)
9 میزان رضایت از تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
 
خیلی کم (4)
کم (1)
متوسط (7)
زیاد (0)
خیلی زیاد (2)
10 میزان رضایت از تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"
 
خیلی کم (6)
کم (3)
متوسط (2)
زیاد (3)
خیلی زیاد (1)
11 رضایت از میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
 
خیلی کم (6)
کم (2)
متوسط (3)
زیاد (2)
خیلی زیاد (1)
12 میزان رضایت از نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
 
خیلی کم (4)
کم (4)
متوسط (3)
زیاد (1)
خیلی زیاد (2)
13 میزان رضایت از دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
 
خیلی کم (5)
کم (1)
متوسط (3)
زیاد (1)
خیلی زیاد (3)
14 میزان رضایت از ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری(نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
 
خیلی کم (6)
کم (1)
متوسط (5)
زیاد (2)
خیلی زیاد (1)
15 میزان رضایت از احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
 
خیلی کم (3)
کم (0)
متوسط (7)
زیاد (1)
خیلی زیاد (4)
16 احساس رضایت از خدمت دریافت شده
 
خیلی کم (8)
کم (1)
متوسط (4)
زیاد (0)
خیلی زیاد (2)
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 30
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 6,126
  • بازدید دیروز : 18,373
  • کل بازدید : 9,428,892
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 44.204.117.57

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751