توسط امور منابع آب شهریار انجام شد؛

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "امیرعلی توکلی" با بیان این مطلب اظهار کرد: با تلاش واحد گشت و بازرسی و نظارت این امور و با اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی ، یک دستگاه حفاری غیر مجاز که در حال حفر یک حلقه چاه غیر مجاز به عمق 200 متر در حوزه عملکرد این امور بود توقیف و از ادامه حفاری چاه مربوطه جلوگیری به عمل آمد.
وی گفت: این ادوات که شامل، یک دستگاه حفاری غیر مجاز از نوع روتاری بود پس از توقیف به پارکینگ تحت نظارت این امور منتقل شد.
توکلی در پایان خاطر نشان کرد: این امور بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.