
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "پیام کلانتری" با بیان این مطلب اظهار کرد: با تلاش واحد گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی، ادوات حفاری یک حلقه چاه غیر مجاز در حین حفاری توقیف شد.
وی تصریح کرد: ادوات حفاری جهت انجام مراحل قانونی به پارکینگ تحت نظارت این امور منتقل شد.
کلانتری در پایان خاطر نشان کرد: هرگونه حفر و بهره برداری از چاه های غیرمجاز و برداشت آب از رودخانه ها بدون مجوز، جرم محسوب شده و امور منابع آب رباط کریم با هرگونه تخلف در زمینه آب های زیر زمینی برخورد قاطع خواهد کرد.