
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علی اکبر حسینی رمدانی" با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی این امور ، از ادامه حفاری یک حلقه چاه غیر مجاز جلوگیری، و دستگاه حفاری غیرمجاز توقیف شد.
حسینی رمدانی در پایان خاطر نشان کرد: امور منابع آب شهرستان پاکدشت به عنوان متولی آب در حوزه عملکرد خود و به عنوان نماینده شرکت آب منطقه ای تهران با هرگونه تخلف و سوء استفاده از منابع آب سطحی و زیرزمینی برخورد جدی و قانونی می نماید.