|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

با حضور معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت؛

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر حقوقی و دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب برگزار شد

با حضور معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت سرپرست دفتر حقوقی و همچنین سرپرست دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "راما حبیبی" معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر حقوقی ضمن تسلیت درگذشت شهید خدمت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه عنوان کرد: دفتر حقوقی یکی از ارکان مهم شرکت محسوب می شود و با توجه به مواجهاتی که مدیران و کارشناسان شرکت با مراجعین در خصوص طرح دعاوی و شکایات دارند دفتر حقوقی همواره نقش مهمی را در زمینه حمایت و پشتیبانی در این موارد ایفا می نماید.

وی با بیان اینکه در زمان مدیریت "مصطفی عباسی" سرپرست پیشین این دفتر سرعت رسیدگی به درخواست های ارباب رجوع و پرونده های حقوقی مطلوب بود، تصریح کرد: بیشترین فعالیت های شرکت از جمله تشکیل پرونده ها، بررسی دعاوی و همچنین تملکات و مباحثی از این قبیل مربوط به دفتر حقوقی است که جایگاه مهم و  اهمیت این دفتر را نشان می دهد.

حبیبی در این مراسم با بیان اینکه معرفی "عباس اسماعیلی خرم " نیز به عنوان سرپرست جدید دفتر حقوقی قطعا ثمرات خوبی برای شرکت خواهد داشت، توضیح داد: سوابق مفید و موثر وی بر ما و همکاران مشخص است و نامبرده در زمره کارشناسان و مدیران شاخص شرکت به شمار می رود و امید داریم با همکاری پرسنل فعالیت های دفتر همچون گذشته به خوبی انجام شود.

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی افزود: انتظار می رود سرپرست جدید دفتر حقوقی با تعامل بالا با ارکان شرکت و همکاری مدیران دیگر همچون گذشته اهداف این دفتر را به نحو احسنت پیش برده و امیدواریم  ین تغییرات نتایج مثبت در جهت پیشبرد اهداف شرکت آب منطقه ای تهران داشته باشد.

در ادامه این مراسم "مصطفی عباسی" سرپرست پیشین دفتر حقوقی با اشاره به اینکه طی مدت حضور در این دفتر صداقت و تلاش را سرلوحه ی کار خود قرار داده است، گفت: تلاش ما بر این بوده که ارتباط تنگاتنگی با مدیران امورهای منابع آب برقرار کنیم و امیدوارم این ارتباط در زمان سرپرست جدید نیز ادامه یابد.

عباسی ادامه داد: در زمان ورود بنده با استفاده از پتانسیل بالای همکاران دفتر حقوقی توانستیم با اخذ آرای خوب و همچنین تعامل با دستگاه قضایی موفقیت های مهمی را برای شرکت به دست آوریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از کلیه پرسنل دفتر حقوقی  کمال تشکر را دارم  و امید است شرکت آب منطقه ای تهران از اقدامات اینجانب رضایت خاطر داشته باشند.

"عباس اسماعیلی خرم" سرپرست جدید دفتر حقوقی نیز ضمن تشکر از فعالیت و اقدامات سرپرست پیشین این دفتر بیان کرد: در زمان تصدی "مصطفی عباسی" دفتر حقوقی از چالش ها و مشکلات مبرا بوده و بنده هم تلاش کردم ارتباط خود را همچنان با این دفتر حفظ نمایم.

اسماعیلی خرم ضمن سپاسگزاری از حسن نظر مدیرعامل شرکت در خصوص انتصاب وی در دفتر حقوقی تصریح کرد: دفتر حقوقی بی شک باید تعامل و ارتباط مستمر با تمامی ارکان شرکت داشته باشد و از تجارب و تخصص مدیر پیشین این دفتر نیز باید بهره جست و هرچقدر بار علمی همکاران افزایش پیدا کند پشتوانه ی محکمی برای شرکت آب منطقه ای تهران خواهد بود.

 

تغییرات مدیریتی در جهت شکوفایی و در راستای اهداف سازمانی است

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت در ادامه مراسم با حضور در دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب با تاکید بر اینکه تغییرات مدیریتی و جا به جایی مدیران امری اجتناب ناپذیر و در جهت اهداف شرکت می باشد، گفت: "حسن زحمتکش" مدیر پیشین دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب سوابق خوبی در حوزه ستادی و همچنین امورهای منابع آب داشته و در زمره مدیران متخصص به شمار می رود و با توجه اهمیت امور منابع آب دماوند وی به عنوان سرپرست این امور انتخاب شد که با توجه به ظرفیت و شناختی که از وی سراغ داریم قطع به یقین اهداف سازمان در این امور به نحو مطلوب انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور "مصطفی عباسی" را به فال نیک می گیریم و با توجه به روحیه پیگیر و پشتکار وی وظایف دفتر به نحو احسنت پیش خواهد رفت.

حبیبی خاطر نشان کرد: تغییرات مدیریتی هرگز عملکرد مدیران قبلی را زیر سوال نمی برد و این امر یکی از اصول های مهم در راستای اهداف شرکت است.

مدیر پیشین دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت نیز با اشاره به اینکه طی مدت حضور بنده با همکاری پرسنل  فعالیت ها به شکل مناسب انجام شد، تصریح کرد: این دفتر در سال گذشته بر اساس ارزیابی وزارت نیرو در حوزه هایی شایسته تقدیر شناخته شد به نحوی که در سالی که گذشت 2348 حلقه چاه غیرمجاز توسط امورهای منابع آب مسدود و در موضوعات  اصلاح و تعدیل چاه های کشاورزی، اسکن و بارگذاری پرونده ها در سامانه ساماب و سامانه دوسویه آب و برق اقدامات خوبی انجام شد.

وی توضیح داد: "مصطفی عباسی" نیز از مدیران بسیار باسابقه در حوزه حفاظت محسوب می شوند که با توجه به اشراف در بحث های فنی و حقوقی تاثیرات بسیار مثبتی در دفتر اتفاق خواهد افتاد.

زحمتکش در پایان خاطر نشان کرد: دلسوزی و غیرت همکاران این دفتر نیز موجب اتفاقات نیک در این دفتر شد که انتظار می رود این همکاری همچنان مستمر باشد.

در ادامه این مراسم "مصطفی عباسی" ضمن بیان اینکه دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب مدیران بسیار با تجربه و اندیشمندی به خود دیده است، تصریح کرد: امید دارم با حمایت های معاونت حفاظت و بهره برداری این راهبردها ادامه داشته باشد.

گفتنی است، حکم انتصاب "عباس اسماعیلی خرم" سرپرست دفتر حقوقی،" مصطفی عباسی" سرپرست دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب و همچنین"حسن زحمتکش" سرپرست امور منابع آب دماوند توسط معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت به آن ها اهدا شد.

کد خبر: 6741
  تاریخ خبر : 9 خرداد 1403
 شیخ الاسلامی
 2215
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 44
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 13,382
  • بازدید دیروز : 30,545
  • کل بازدید : 10,795,117
  • آخرین به روزرسانی : 29 خرداد 1403 11:02:24
  • شناسه IP شما : 18.224.51.67

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751