|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

تجلیل و تقدیر از برگزیدگان مسابقات جشنواره دانش آموزی شهر تهران با محوریت داناب

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران عنوان کرد: در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران از برگزیدگان مسابقات جشنواره دانش آموزی با محور داناب و مدیران برتر پژوهش سراهای دانش آموزی شهر تهران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "رامین شمالی" با بیان این مطلب اظهار کرد: در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با حضور "علی اکبر محرابیان" وزیر نیرو ، " محمد جوانبخت" معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و همچنین "علی اکبر کاظمی" مشاور وزیر و مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو از برگزیدگان  مسابقات جشنواره دانش آموزی داناب و  مدیران برتر پژوهش سراهای دانش آموزی شهر تهران تقدیر و تجلیل شد.
وی افزود: در این مراسم وزیر نیرو با حضور در غرفه دستاوردهای شرکت آب منطقه ای تهران با "محمد صدرا مقیمی حاجی"  نفر اول بخش داستان کوتاه این جشنواره در میان 145 اثر ارسال شده در زمینه داستان، گفتگو  و از وی تقدیر کرد.
شمالی با بیان اینکه "بهزاد پارسا"  مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران نیز در این نمایشگاه حضور و از غرفه شرکت بازدید و با دانش آموزان برتر گفتگو کرد، ادامه داد: وی از نزدیک آثار منتخب دانش آموزی را مشاهده و با تقدیر از این آثار  اجرای طرح داناب را با هدف فرهنگ سازی و آگاهی بخشی گام موثری درخصوص حفاظت و صیانت از منابع آب و ترویج الگوی صحیح مصرف آب عنوان کرد.
 شمالی با بیان اینکه همچنین در روز پایانی نمایشگاه "محمد جوانبخت" مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران به همراه ، "مهدی دانشگر" معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی و "علیرضا الماسوندی" معاون تلفیق وامور تنظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران از غرفه این شرکت بازدید کردند، اضافه کرد: در این بازید مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با ارائه لوح به امضای مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران به منتخبین این جشنواره از آن ها تقدیر به عمل  آورد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران در ادامه توضیح داد: جشنواره تابستانه داناب با شعار دانش آموز آگاه، ناجی آب  و با هدف استمرار آموزش نوجوانان در فصل تابستان برگزار و تا پایان آبان ماه سال جاری ادامه داشت.
وی با بیان اینکه آغاز به کار جشنواره مذکور در مدرسه استعدادهای درخشان علامه حلی 9 منطقه 17 شهر تهران برگزار شد، ادامه داد : این جشنواره در قالب مسابقه  با موضوعات "من چگونه مراقب آب هستم"، "اگر آب نباشد"، "صرفه جویی در مصرف آب  با شعار( آب ضرورت امروز، ضمانت فردا)"، "آب و تغییر اقلیم"، "نجات منابع آب زیرزمینی"  اجرا شد.
شمالی با بیان اینکه این جشنواره در چندین محور شامل پادکست، نقاشی، وبلاگ، طراحی، عکاسی، داستان کوتاه ،داستان مصور، فیلم  کوتاه ، روزنامه دیواری،  دست سازه، مقاله نویسی، نمایشنامه ، طراحی بازی، اختراعات دانش آموزی طراحی شده بود، تصریح کرد: دانش آموزان علاقه مند  آثار خود را از طریق پایگاه اطلاع رسانی شرکت آب منطقه ای تهران ارسال کردند که پس از داوری  750  اثر از برگزیدگان در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران  تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است،  از میان 30 نفر از برگزیدگان این جشنواره، در بخش دانش آموزی از خانم ها " ستایش علی اکبری" ، "پریا لاری"،  "فاطمه دولتی "، " نیایش تفتی" و "وانیا برومندزاده"  در بخش نقاشی "زینب قیم اکبری " در بخش داستان کوتاه، " حدیث امینی" در بخش  مقاله علمی  و آقایان "ماهان گلی توانی" در بخش  مقاله علمی، "محمد صدرا مقیمی حاجی " بخش داستان کوتاه و "پارسا سرلک " بخش اختراعات دانش آموزی  و همچنین از "سهیلا فراهانی" مسوول پژوهش سراهای دانش آموزی شهر تهران، "زهرا مروتی"، "مینا انصاری" ، "نسرین سالک" و  "سعید رهنما" به عنوان مدیران برتر پژوهش سراهای دانش آموزی شهر تهران و سرگروه های برتر آموزشی که در نمایشگاه حضور داشتند، با اهدا لوح از سوی "بهزاد پارسا" مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 6575
  تاریخ خبر : 5 بهمن 1402
  آخرین به‌روزرسانی : 6 بهمن 1402
 شیخ الاسلامی
 254
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 87
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 13,706
  • بازدید دیروز : 34,886
  • کل بازدید : 9,775,156
  • آخرین به روزرسانی : 8 اردیبهشت 1403 19:55:29
  • شناسه IP شما : 3.139.62.103

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751