|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مراسم تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر حقوقی برگزار شد

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای تهران، در جلسه تکریم مدیر پیشین دفتر حقوقی و معارفه سرپرست جدید این دفتر گفت: دفتر حقوقی شرکت همواره ارتباطات تنگاتنگ و موثری با همه معاونت های شرکت داشته و نقش پررنگی در حفاظت از منافع شرکت ایفا می نماید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "راما حبیبی"با بیان مطلب فوق، تصریح کرد: عملکرد به موقع و مناسب دفتر حقوقی تاثیر مستقیم در عملکرد مطلوب بخش های مختلف شرکت می گذارد.

وی با تشکر از بیژن رازقی مدیر پیشین دفتر حقوقی اظهار کرد: شرکت در آینده نیز از توانمندی های وی در بخش های دیگر بهره مند خواهد شد.

حبیبی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید دفتر حقوقی، اظهار کرد:  "مصطفی عباسی" نیز یکی از نیروهای ارزشمند و شایسته شرکت می باشد که با بدنه سازمان به خوبی آشنایی دارد و امید است با تلاش مضاعف شاهد پیشرفت روز  افزون دفتر حقوقی باشیم.

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت با بیان اینکه در مقطع فعلی همگرایی مطلوبی بین ارکان شرکت وجود دارد که همگی  باید از این فضای مناسب برای پیشبرد اهداف شرکت  استفاده کرده ادامه داد:  امید است با تعامل و همکاری بیش از پیش شرکت را به سمت تحقق اهداف برنامه سوق دهیم.

"علی مظفریان" معاون طرح و توسعه شرکت نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مدیر سابق دفتر حقوقی و تبریک به سرپرست جدید این دفتر، تصریح کرد: سرپرست جدید دفتر حقوقی یکی از نیروهای کارامد و خوش سابقه شرکت می باشد که سوابق درخشانی طی سال های خدمت خود داشته است و امیدواریم که حضور وی در دفتر حقوقی باعث تغییرات مثبت و موثرتری شود و این دفتر بیش از پیش رو به موفقیت و پیشرفت شرکت حرکت نماید.

مظفریان به اشاره به اینکه دفتر حقوقی و معاونت طرح و توسعه، به لحاظ بحث های تملکی همواره روابط بسیار تنگاتنگی با هم داشته اند، تصریح کرد: دفتر حقوقی همواره در کنار این معاونت بوده و تحت مدیریت قابل تقدیر مدیر پیشین این دفتر کمک های شایسته ای برای معاونت طرح و توسعه انجام داده است  و امیدواریم این همکاری ها بیش از پیش ادامه پیدا کند.

در ادامه "بیژن رازقی" مدیر پیشین دفتر حقوقی، ضمن خوشامد گویی به سرپرست جدید این دفتر تصریح کرد: نگاه به دفتر حقوقی شرکت آب منطقه ای تهران به دلیل گستردگی مسائل در استان تهران، باید متفاوت باشد؛ چرا که حجم پرونده های تحت بررسی بسیار زیاد و حل و فصل این مسائل کار دشواری است و نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارد.

وی ضمن تشکر از معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، معاونت طرح و توسعه و معاونت حفاظت و بهره برداری، اظهار کرد: طی این سال ها، همکاری و تعاملات بسیار خوب و سازنده ای بین دفتر حقوقی ومعاونت های سازمان جهت حل و فصل مشکلات وجود داشته است و امیدواریم این همکاری ها مستمر و ادامه دار باشد و با راهنمایی ها و خط مشی گزاری های مدبرانه مصطفی عباسی که یکی از نیروهای خبره و دلسوز شرکت هستند، شاهد پیشرفت های چشمگیر در دفتر حقوقی باشیم.

رازقی همچنین بر لزوم جانشین پروری و تربیت نیروهای کارامد در سازمان تاکید کرد و گفت: با توجه به  حجم بالا و حساسیت کارها در دفتر حقوقی، لازم است که سرمایه های انسانی در دفتر حقوقی افزایش پیدا کند و جانشین پروری باید با پیگیری جدی تری مورد توجه قرار گیرد تا در آینده سازمان با چالشی در زمینه نیروی انسانی خبره روبرو نشود.

"مصطفی عباسی" سرپرست جدید دفتر حقوقی نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد و انتخاب وی به عنوان مدیر جدید دفتر حقوقی، تصریح کرد: تمام تلاش خود را جهت انجام امور به نحو احسن و حرکت در مسیر تحقق اهداف شرکت به کار خواهم بست و قطعا در این مسیر، همراهی و یاری همکاران دفتر و راهنمایی های مدیر سابق بسیار ضروری و مهم است.

در ادامه "امیرسالار خلجی" مدیر دفتر مهندسی رودخانه نیز ضمن تبریک از به سرپرست جدید و تشکر از زحمات و خدمات مدیر پیشین دفتر حقوقی، تصریح کرد: حوزه حفاظت و بهره برداری، به دلیل ماهیت کارها، یکی از حوزه های پر کار سازمان می باشد که می تواند بستر ایجاد مسائل غیر قابل پیش بینی باشد و حل و فصل این مسائل و چالش ها نیاز به استفاده از علم و مهارت همکاران متخصص دفتر حقوقی دارد چنانچه تا کنون نیز، مسائل زیادی با کمک دفتر حقوقی حل و فصل گردیده که نشان از دانش، توانمندی و آمادگی بالای همکاران این دفتر و کاردانی مدیر سابق آن دارد.

وی با بیان اینکه مصطفی عباسی نیز یکی از نیروهای خبره سازمان به ویژه در حوزه حفاظت بوده است، تصریح کرد: امید است تجربیات سرپرست جدید دفتر حقوقی در حوزه حفاظت باعث ایجاد تعاملات هر چه بیشتر بین این دفتر و معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت شود.

گفتنی است در پایان، حکم سرپرستی "مصطفی عباسی" توسط معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت به وی اعطا گردید.

 

 

 

 

 

کد خبر: 6248
  تاریخ خبر : 3 مرداد 1402
 شیخ الاسلامی
 471
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 75
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 4,310
  • بازدید دیروز : 33,110
  • کل بازدید : 9,943,296
  • آخرین به روزرسانی : 12 اردیبهشت 1403 12:03:57
  • شناسه IP شما : 18.116.51.117

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751