به منظور رسیدگی به درخواست ها و مطالبات مردمی در خصوص مسائل مورد نظر انجام شد؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "عزیزاله مولایی" با بیان این مطلب اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۱۱ ، مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم و دولت (سامد) و در راستای ارتباط بی واسطه مردم و دستگاه های اجرایی و همچنین افزایش تعاملات در سراسر کشور برقرار شده است؛ به نحوی که هر یک از شهروندان میتوانند ایدهها، پیشنهادها، انتقادات و درخواستهای خود از دولت و دستگاههای اجرایی را از طریق آن مطرح کنند.
وی در ادامه افزود: این درخواست ها در بستر سامانه سامد عمدتا به موضوعات مرتبط با تقاضای آب به تفکیک بخش های مختلف مصرف(صنعت، شرب، خدمات و کشاورزی) استعلامات مرتبط با حریم و بستر رودخانه ها و سواحل، اشتغال و تبدیل وضعیت شفلی و غیره برای هم وطنان اختصاص دارد.
مولایی در پایان خاطر نشان کرد: پس از ثبت نظرات و درخواست های شهروندان، کد پیگیری و راهنمایی های لازم به آن ها ارائه و مردم عزیز می توانند از طریق کد دریافتی اقدامات انجام شده را پیگیری نمایند.