|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

آیین تکریم و معارفه سرپرست گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل برگزار شد

با معرفی غلامحسین محمدی خروشادی به عنوان سرپرست گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، از تلاش‌های علیرضا خانیزاد رییس گروه پیشین این واحد تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "راما حبیبی" معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت، در مراسم تکریم و معارفه سرپرست گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل که با حضور مدیر دفتر هیات مدیره و مدیرعامل و جمعی از همکاران گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل برگزارشد، عنوان کرد: گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل یکی از واحد های حساس و تخصصی شرکت است که دارای نیروهای کیفی و متعهدی است و وظایف خطیر و مهمی بر عهده دارد.

حبیبی با بیان اینکه تغییر، ذات هر سیستم پویا است و باعث تبادل اطلاعات و تجارب میان مدیران و رشد و بالندگی شرکت می گردد، تصریح کرد: "علیرضا خانیزاد" از جمله مدیران قابل اعتمادی بود که به دلیل تخصص، سلامت و تعهد کاری، طی سال های مدیریت وی شاهد عملکرد مطلوب و به موقع این واحد در برهه های حساس بودیم.

وی با بیان  اینکه "غلامحسین محمدی خروشادی" به عنوان سرپرست جدید گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، در سال های گذشته خدمات شایسته و ارزشمندی در شرکت آب منطقه ای اصفهان و حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل انجام داده و تجارب لازم برای خدمت در این حوزه مهم و حساس را دارا است، تصریح کرد: امیدوارم با مدیریت جدید و همکاری تمامی کارکنان این دفتر، مانند گذشته، در راه تحقق اهداف شرکت و کسب بهترین نتایج گام های مثبتی برداشته شود.

در ادامه جلسه، "بهروز صفا" مدیر دفتر هیات مدیره و مدیرعامل نیز در این مراسم، اظهار کرد: تا قبل از سال 92 حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، جزو یکی از طرح های شرکت محسوب می شد اما پس از آن به دلیل حساسیت و اهمیتی که در کنترل و مدیریت شرایط بحرانی در شرکت دارد، به عنوان گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و به صورت واحدی مستقل و مجزا به کار خود ادامه داد.

صفا با تاکید بر لزوم گسترش نیروی انسانی متخصص در این واحد، گفت: شرح وظایف گسترده و اهمیت و جایگاه حساس این واحد، ایجاب می کند که تعداد نیروی انسانی متخصص و متعهد جهت ارتقای هرچه بیشتر سطح عملکرد این واحد گسترش یابد و به این موضوع باید توجه ویژه شود.

وی ضمن تقدیر از عملکرد شایسته مدیر پیشین و همکاران این واحد، خاطر نشان کرد: گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل نقشی اساسی در کنترل و مدیریت حوادث و بحران در شرکت دارد و تا کنون شاهد اقدامات شایسته و موثر همکاران پرتلاش این واحد در شرایط حساس شرکت بوده ایم.

"علیرضا خانیزاد" رییس گروه سابق مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت نیز در این مراسم، ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای سرپرست جدید و تشکر از همدلی، همراهی و تلاش همکاران این واحد در پیشبرد اهداف شرکت، تصریح کرد: طی سال های گذشته با بحران ها و شرایط ویژه ای نظیر همه گیری ویروس کرونا در شرکت، وقوع سیل و حوادث تلخی نظیر غرق شدگی تعدادی از همشهریان به دلیل بی توجهی به علائم هشدار دهنده در مناطق شنا ممنوع بودیم که بر اساس آن اقدامات پیشگیرانه ای توسط این گروه انجام شد.

وی به مهار همه گیری ویروس کرونا، انجام انواع مانورهای تمرینی مقابله با سیل و زلزله با هدف هماهنگی، هم‌افزایی و انسجام بخشی و افزایش آمادگی مدیریت بحران های احتمالی، نصب تابلوهای شنا ممنوع در مناطق حادثه آفرین اشاره و تصریح کرد: افتتاح اکیپ غواصی با هدف کمک به خانواده افرادی که دچار سوانح غرق شدگی در دریاچه سدها می گردند و ارائه خدمات و رفع مشکلات صنعتی در تاسیسات آبی و همچنین اقدامات لازم جهت مهار سیلاب مرداد ماه در استان تهران، از جمله موارد دیگری است که طی چند سال اخیر توسط این واحد انجام شده است.

همچنین "غلامحسین محمدی خروشادی" سرپرست گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل نیز ضمن تقدیر از زحمات و خدمات ارزنده "علیرضا خانیزاد" مدیر سابق این واحد گفت: با همراهی، هم فکری و هم افزایی همکاران و استفاده از توانمندی های پرسنل این دفتر میتوانیم همچون گذشته، پرتوان و دقیق در راه انجام امور محوله و پیشبرد اهداف شرکت گام برداریم.

گفتنی است، در پایان این مراسم، حکم انتصاب " غلامحسین محمدی خروشادی" به عنوان سرپرست گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از سوی معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی به وی اهداء و از خدمات ارزنده "علیرضا خانیزاد" نیز قدردانی شد.

کد خبر: 5760
  تاریخ خبر : 2 آبان 1401
  آخرین به‌روزرسانی : 2 آبان 1401
 شیخ الاسلامی
 655
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 91
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 29,823
  • بازدید دیروز : 15,463
  • کل بازدید : 9,723,927
  • آخرین به روزرسانی : 6 اردیبهشت 1403 00:04:30
  • شناسه IP شما : 3.138.124.40

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751